כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

ההרפתקאה הסינית של גלעד שגב

המוזיקאי גלעד שגב (Passerby) בפרויקט בינלאומי הכולל שיתוף פעולה עם כל אחד מהמחוזות בסין - פרויקט 34, כל הפרטים

בשקט ובצעדים בטוחים עושה המוזיקאי הישראלי גלעד שגב את דרכו אל הצלחה עולמית אדירה אחרי ששירו האחרון "Be there" בו שיתף פעולה עם הזמרת הסינית חה חוי שזכה למיליונים רבים של צפיות בסין, ואחרי שכיכב בארה״ב בתחילת החודש במסכי הTimes Square, הוא ממשיך לפעול בענק כשהוא יוצא בפרויקט בינלאומי יוצא דופן שכולו שיתוף פעולה עם סין.

מדובר ב – 34 שירים שילוו בווידאו קליפים ייחודיים, אשר ישוחררו מדי חודש, כל שיר וקליפ בשיתוף פעולה עם מחוז אחר בסין. הפרוייקט ילווה במופע 34, וככל הנראה אף בסדרת טלוויזיה.

שגב זכה לשיתוף פעולה מיוחד מהערוצים המקבילים לנטפליקס ואייטיונס בסין להם קרוב למיליארד משתמשים – Tencent ו QQMUSIC  אשר נטלו חלק בקידום הפרויקט ופרסמו באנרים גדולים באתרי הבית אליהם מגיעים אות מיליוני צופים, הערוצים ימשיכו את שיתוף הפעולה במשך השנתיים הבאות.

גלעד שגב בראש המדיה האינטרנטית בסין. צילומסך
גלעד שגב בראש המדיה האינטרנטית בסין. צילומסך

 

כך גלעד על ההרפתקאה הסינית שלו : "בהמשך לפעילות שלי בסין בעשור החולף אני גאה לספר על פרוייקט ענק שיוצא לדרך, פרוייקט 34. 34 שירים ואיתם 34 קליפים, כל אחד מהם שיתוף פעולה שלי כPasserby עם אמן שמייצג מחוז אחר בסין. התרבות הסינית כמו היהודית היא בת אלפי שנים, שורשיה נוגעים בשורשינו, ויש בהם אהבה והערכה עצומה אלינו: תמיד שאומרים ש״כל העולם שונא אותנו״ אני אומר שלפחות חמישית לא. דווקא בזמן הרגיש הזה שפוקד את העולם: דווקא עכשיו חשובה האחדות של אנשים עם אנשים, חשוב לעמוד מול גזענות וגינויים, חשוב לבחור באיחוי ולא בשברים. ולכך מזל שיש מוסיקה, שמדברת את כל השפות, שמבטאת את אותם הרגשות. ומזכירה שיש אהבה גדולה אחת, שמשותפת לכל האהבות. פרוייקט 34 – יוצאים לדרך.

בימים רגישים אלה, שכולם מחפשים את מי להאשים, חשוב לחבר ולאחות את השברים. העם הסיני אוהב אותנו, ראיתי את זה וחוויתי את זה, הם עושים לנו כבוד אמיתי. מעבר לכך, מדובר בתרבות עתיקה ועשירה בדומה לתרבות היהודית, ובמסגרת מסעותיי כPasserby נשאבתי להיכרות איתה, ורציתי לחלוק את זה עם מי שהולך איתי. התפקיד שלנו כאנשים בעולם זה לחבר, ואם נולדנו שונים, זה כדי שנזדקק אחד לשני."

הצצה לפרויקט 34…

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא