כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

איזי – נשבר לנו

הראפר ארז שרון EZ אומר את הדברים ישירות ובפנים - נשבר לנו, צפו בקליפ, הקשיבו למילים

הראפר איזי ( ארז שרון) משיק שיר  חדש "נשבר לנו ( אנו מכריזים בזאת)", זהו שיר מחאה, המדבר בגובה העיניים ומצליח לגעת בנקודות התורפה והכאב בחברה הישראלית. לצד פצעים ישנים שטרם הגלידו עוד מקום המדינה איזי מצמיד את הפצעים החדשים שנפערו מתוך הסיטואציה הפסיכית שכולנו חיים וחווים בימים אלו. אצל איזי המילים מדברות בעד עצמן. לא צריך להסביר יותר מידי, רק להקשיב.

כך איזי על השיר החדש: "את השיר הזה כתבתי ב 10 דקות. בד"כ כלל שמשהו מתבשל ובוער בי הרבה זמן בפנים, זה
יוצא ממש מהר. הייתי מעדיף לא להרגיש בכלל את הצורך לכתוב שיר כזה אבל הוא מבטא את ההרגשה ואת חוסר האמון שיש לי בנבחרי הציבור שלי שלעיתים קרובות שוכחים מה תפקידם האמיתי.."

את הקליפ המלווה ביימו וצילמו אורן אלון ועמית חשאי עם תסריט לו היה שותף איזי עצמו.

.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא