כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

סיון טלמור – הכל יהיה בסדר

הזמרת והיוצרת סיון טלמור בשיר חדש - "הכל יהיה בסדר", מכאב על אובדן לתקווה לשמחה, האזנה

הזמרת והיוצרת סיון טלמור משיקה שיר חדש – "הכל יהיה בסדר", שיר שמילותיו נכתבו על ידה בעקבות מותו של אביה לפני שנתיים והתחושות שנאצרו בקרבה והיא חשה את הצורך לשחררן. את הלחן וההפקה המוזיקלית נטל על עצמו המוזיקאי דודו טסה בעקבות פנייתה של סיון והתוצאה המשותפת הינה שיר מאוד אישי ומשפחתי בו פונה סיון לאמא באמונה שהכאב שנפער ילך ויקהה עם הזמן והחיים ימשיכו מלאי תקווה לטוב ואהבה ושמחה. אך המציאות חזקה מהכל והגעגוע קיים תמיד.

כך סיון עם שחרור השיר לרשתות ותחנות הרדיו – "אני בנאדם כזה שמחפש סימנים. אני אוהבת סימנים. מרגישה שאם אני קשובה מספיק הם מגיעים…ויש שיגידו שאני מייצרת או ממציאה אותם, אבל מה אכפת לי, אני באמת מרגישה אותך ומאמינה שאתה בא לבקר. אתה מגיע בחיות, לפעמים בפרפר, בברבור, בשפירית אפילו יתוש גדול ושמן היית פעם… אתה מגיע לחלומות שלי, שותק ומחייך תמיד ואז אני קמה עם תחושת ביטחון. מתעוררת כמו אחרי חופשה קצרה שלנו יחד. ואני כל כך צריכה אותך פה בימים האלה, שתגיד לי שהכל בסדר, או שלא בסדר, אבל שאתה פה לשמור עלינו ואין מה לדאוג. ואני עדיין מחכה לסימן היום, הוא עדיין לא הגיע. הלוואי ותשלח לי טווס לעץ מול החלון או תבוא לבקר אותי הלילה בחלום, ורק תתן לי את המבט הזה בעין אחת (כי השניה מזכוכית..) שיגרום לי לדעת שאתה שומר עלי, עלינו, ושהכל יהיה בסדר. שנתיים עברו, ואני כל כך כל כך מתגעגעת לאבא איתן שלי 💔" ובאותה נימה היא ממשיכה ואומרת – "השיר מבחינתי הוא גלויה של הלב, הוא יצא ממני כמעט בשלמותו אחרי שאבא נפטר והרגשתי שאני בחיים לא אצליח להלחין אותו. אחרי תקופה שהוא שכב במגירה, החלטתי לשלוח לדודו טסה שהלחין והפיק אותו בצורה הכי מדויקת שיש. או כמו שתיאר- ׳עשיתי לך את העצב שמח׳ ״. 

את סיון טלמור ניתן יהיה לפגוש בקרוב מעל הבמה בתאריך 18 במאי בתחנת הרוח בטבעון ובתאריך 29 ביוני באולם צוקר בהיכל התרבות בתל אביב.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא