כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות
כולל וידאו

חברים נפרדים מצ'רצ'יל

אמש בעקבות הידיעה על מותו של יצחק "צ'רצ'יל" קלפטר התמלאו הרשתות בפרידות מגיבור הגיטרה

אמש בשעות הערב נודע כי המוזיקאי היוצר והגיטריסט יצחק קלפטר הלך לעולמו והוא בן 72. הידיעה על פטירתו התפשטה כאש בשדה קוצים ורבים מהאמנים שהכירוהו ואף חלקם היו בעיצומן של הופעות בפני קהל ספדו לו והקדישו לו כמה רגעים של שירה ונגינה.

אמש במהלך הופעה של עילי בוטנר וילדי החוץ הם בצעו מחווה מרגשת ליצחק קלפטר ז״ל עם השיר צליל מכוון.

המוזיקאי והיוצר רמי קליינשטיין קיים אמש מופע במועדון רשת Friends בדימונה כאשר הידיעה על מותו של קלפטר הגיעה אליו עד הבמה, הוא הקדיש לו כמה רגעים.

הזמר והשחקן אור עמרמי ברוקמן סיים הופעה בהבימה, ועם שמיעתו על פטירתו של יצחק קלפטר ז״ל , באופן ספונטני בפסנתר המוצב בלובי בהבימה ביצע שיר לכבודו.

בנוסף לכך שורה ארוכה של מויקאים כבדו את זכרו ברשתות החברתיות

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא