כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות אינדיחדשות הסצנהחדשות מקומיותחדשות רוק

האוזן השלישית מחליפה ידיים

אחרי עשרות שנים – חנות האוזן השלישית מחליפה בעלים, כל הפרטים

אחרי 33 שנות ניהול ובעלות מעבירים מיקי דותן ואלי חיון בעלי ומנהלי "האוזן השלישית" את הבעלות על החברה לידי קבוצת משקיעים בהובלת רודי נטר, יזם נדל"ן, חובב מוסיקה, ופריק של האוזן משחר ילדותו ולצידו אביב נטר.

האוזן השלישית נוסדה בינואר 1987 כחנות תקליטים ומוזיקה בידי מיקי דותן אחד השותפים בחנות התקליטים המיתולוגית של שנות השבעים ששכנה בכיכר מסריק – מנגו, יחד עימו דורון גיל שהיה באותה עת בעל חנות התקליטים הלא פחות מיתולוגית – "פאז", אף היא שכנה בכיכר מסריק בתל אביב.

האוזן השלישית שכנה בתחילת דרכה ברחוב שנקין ובעליה התמחו בתקליטי יד שנייה, בייבוא ואיזוטריה, עם השנים התפתחה החנות למוסד תל אביבי שחלק גם על תחום הקולנוע והפכה למובילה בתחומי התרבות האלטרנטיבית והעצמאית.

הבעלות בחברה משתנה אבל כל היתר נשאר בעינו. אלי חיון ימשיך להחזיק בתפקיד מנכ"ל החברה, וירכז את הפעילות של חנויות האוזן השלישית בתל אביב ובחיפה, ההוצאה לאור של תקליטים ומהדורות בוטיק במסגרת הלייבל "זהב שחור" ולייבל הדי וי די, ההפצה הדיגיטלית, וייצוג חברות בינלאומיות בתחומי זכויות הקרנה פומבית. מיקי דותן ימשיך להיות שותף וחבר הנהלה פעיל.

אביב נטר ינהל את האוזן לייב, חברת בת של האוזן השלישית, אשר מרכזת את הפעילות בסצנת ההופעות, פסטיבלי תרבות, אמנות, וחיי לילה, ותהווה מצע לבניית קהילת דור ההמשך של היצירה הישראלית. במסגרת זאת תפעיל החברה את מועדון האוזןבר הוותיק. אביב נטר, בוגר שנקר, חזר לארץ לאחר 12 שנים בגרמניה בהן ניהל חברת הפקות תרבות וחיי לילה עצמאית, אשר פעלה ברחבי אירופה, והיה לדמות בולטת בסצנה הברלינאית כדי.ג'יי.

יחד עם קבוצת המשקיעים החדשה, ממשיכים בתפקידיהם יתר מנהלי ועובדי המחלקות הוותיקים, אשר ביחד ימשיכו להיות גורם מרכזי בחיי צריכת התרבות בארץ.

במסגרת פעילות האתר וסיקור סצנת ההופעות העצמאית בתל אביב במיוחד עקבנו מקרוב אחר הפעילות בחנות ובמועדון ההופעות הצמוד אליה – אוזן בר שנים רבות. במיוחד ליין ההופעות המיתולוגי שאצר שדרן הרדיו לאון פלדמן – "לכלוך באוזן".

חצי יובל לאוזן, המופעים…

 

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא