כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

אור אדרי – אל תעיר

מלכת הדרים פופ הישראלית, אור אדרי, משיקה שיר חדש - "אל תעיר", האזנה

כשהיא עושה את דרכה לעבר הוצאת אלבום סולו שלישי, משיקה הבוקר המוזיקאית היוצרת, הזמרת ונגנית הבס אור אדרי שיר חדש שנכתב, הולחן והופק מוזיקלית על ידה – "אל תעיר". בשיר החדש העטוף כמובן במלודיה חולמנית כיאות לסוגה בה אור שוחה -דרים פופ, מבקשת אור אדרי את תשומת ליבנו המאזינים בדרך בה היא מוצאת את עצמה מנסה להתמודד עם ההתרחשויות כאן בחוף המזרחי של הים התיכון בחודשים האחרונים, התרחשויות שנוגעות בליבה וכאמנית היא מפרשת זאת בדרכה שלה.

האלבום שבדרך הופק ועובד על ידי אדרי ונכתב ברובו על הנפשות הצבעוניות שמקיפות אותה בסצנת המוזיקה הישראלית. בין המוזיקאים שנוטלים חלק בהקלטות תמצאו את יובל מנדלסון, שרון רוטר, אסף תלמודי, גל דהן, מעיין מילוא, נילי פינק, נעה סגל, עדן ליברמן, דני שניידרמן, ועוד רבים וטובים.את אור אדרי תוכלו לפגוש ממש פנים אל פנים

את אור אדרי תוכלו לפגוש ממש פנים אל פנים (אם אתם.ן בשורה הראשונה…) בהופעה עם להקת האחיות ( נילי פינק בגיטרות, עדן לברמן בקלידים ונעה סגל על התופים) כשהן מבצעות את השירים מהאלבום שבדרך לצד חומרים מוכרים, במועדון לבונטין 7 במוצאי שבת 16 במרץ, פתיחת דלתות בסביבות השעה 20:00. כאן אפשר לרכוש כרטיסים.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא