כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

יו קורנוול – Hugh Cornwell מגיע לישראל

יו קורנוול -Hugh Cornwell הסולן, הגיטריסט וכותב השירים המקורי של הסטרנגלרס - The Stranglers מגיע לישראל להופעה אחת, כל הפרטים

יו קורנוול, הסולן, כותב השירים והגיטריסט האגדי של הסטרנגלרז, מההרכבים החשובים בהיסטוריה המוזיקלית של בריטניה ואחד מהיוצרים הבריטיים המוערכים ביותר יגיע לישראל במסגרת הסיבוב העולמי של אלבום הסולו העשירי שלו, “Moments Of Madness”, שיצא באוקטובר האחרון.

 

 

זה יהיה ביקורו הראשון של קורנוול בישראל מאז ההופעות המיתולוגיות שלו עם "הסטרנגלרז" בשנת 1987. כמנהיג הסטרנגלרז והכוח האומנותי שהניע את הלהקה על פני 10 אלבומים, היה קורנוול כותב השירים הראשי של כל להיטי הענק הבלתי נשכחים של הלהקה מ-'Golden Brown' ל-'Strange Little Girl', 'Always The Sun' ועד 'Peaches' ו-'No More Heroes'.

קורנוול הקים את "הסטרנגלרז" בשנת 1974 יחד עם המתופף ג'ט בלק (שנפטר בדצמבר האחרון), הלהקה היתה מחלוצות הפאנק בבריטניה. בשנת 1990, לאחר 15 שנות פעילות עם "הסטרנגלרז" ו-10 אלבומי אולפן עזב את הלהקה, שממשיכה להופיע תחת השם המקורי, עם זמרים מתחלפים, הם אפילו קיימו מופע כאן בתל אביב בשנת 2016. ואילו קורנוול התמקד ביצירת אלבומי סולו מצליחים ובסקרנות והרצון לחקור עולמות מוזיקליים אחרים.

מלווה בלהקה מצוינת, יגיע יו קורנוול לבארבי כחלק מסיבוב ההופעות העולמי, שהתחיל בסתיו האחרון בבריטניה, וממשיך ברחבי העולם וגם אצלנו.

קורנוול הנמצא כבר 50 שנים על הבמות, יגיע עם להקתו להופעה סוחפת בה יבצעו סט ממיטב הקלאסיקות של "הסטרנגלרז" ולצידן כמה שירים שלא בוצעו מעולם לייב על ידי הלהקה, בשילוב שירים נבחרים מאלבומו האחרון ועטור השבחים “moments of madness”.

המופע יתקיים בתאריך 24 באוקטובר 2023 במועדון בארבי בתל אביב.  על הבאתו של קורנוול לתל אביב אמון משרדו של האמרגן שוקי וייס.  כרטיס ים במכירה מוקדמת החל מ204 ₪, המכירה באתר בארבי  www.barby.co.il

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא