כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

עודד גדיר – חזרתי אל היער – אלבום האוסף

עודד גדיר משיק אלבום אוסף מהמיטב מאלבומיו לצד חומרים נדירים, האזנה

עודד גדיר, זמר, כותב, מלחין, פסנתרן ומפיק מוסיקלי שהחל את מסלולו המוזיקלי כבר בגיל 14 עת חיבר מוזיקה למחזה של ברטולד ברכט, עומד לחגוג השבוע את יום הולדתו החמישים. עודד אשר שיתף פעולה במהלך הקריירה המוזיקלית שלו עם שורה ארוכה של מוזיקאים ביניהם אהוד בנאי, ערן צור, דן תורן, אפרת גוש, אבי בללי, דודי לוי, רונית שחר, אדם בן אמיתי ועוד, הספיק להשיק שבעה אלבומי אולפן במהלך השנים. משיק השבוע אלבום אוסף בו  הוא ליקט את המיטב מתוך אלבומיו לצד כמה שירים חדשים שטרם ראו אור באלבומיו. באלבום מתארחים לצידו גם אהוד בנאי, ערן צור, דן תורן וזולפא מוסרוג'ה.

את עודד ניתן להגדיר כמספר סיפורים מוזיקלי, עם כשרון כתיבה מצויין ותוך יצירה מוזיקלית הנעה במחוזות הפולק רוק הוא מוציא תחת ידיו שירים המדברים עם המאזין.

כך עודד לקראת יציאת אלבום האוסף – "הי חברות וחברים, מתרגש מאד ממה שהולך לקרות בשנה הקרובה. השנה אהיה בן 50.💥 סוגר חצי מאה של קיום כבן אנוש על פני כדור הארץ. יכול להיות שלפני כן כיכבתי כיצור דו תאי על כוכב לכת אחר, ואולי מצפה לי עתיד לא פחות מזהיר לאחר שאסיים כאן את מלאכתי… אבל בינתיים אני מתכוון לחגוג ביג טיים את ההישג הזה. אשתף אותכם בשירים שיצאו לאור ובכאלה שלא. אוציא שירים חדשים שנכתבו בשנה האחרונה ובסוף כמובן גם אירוע יומולדת חגיגי ביותר." 

ביום בחמישי הקרוב, 1.10.20, בשעה 21:00 תתקיים הופעת יומולדת משודרת אונליין! כרטיסים כאן – https://www.eventer.co.il/event/sc1j3/3chgL

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא