כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

פותחים עונה עם רותם כהן

מופע פתיחת סבב חורף 2017 עם רותם כהן במשכן לאמנויות הבמה, סולד אאוט ושיר חדש. שני 02.01.2017. נכח, תיעד ומדווח – יובל אראל.

רותם כהן במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. צילום: יובל אראל
רותם כהן במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. צילום: יובל אראל

המחזה המוכר – עשרות נשים צובאות על קדמת הבמה וידיהן מושטות לעברה בעוד היוצר, המלחין והזמר רותם כהן מבצע את מיטב להיטיו הרומנטיים בעוד ידיו נוגעות לא נוגעות באותן עשרות כפות ידיים המושטות.

רותם הוא תופעה אמיתית, מי שהחל את מסלולו בעולם המוסיקה ככותב שירים עבור זמרים אחרים, שירים שזכו להצלחה רבה, לוקח צעד מכריע ומגיע אל קדמת הבמה ומתגלה לא רק ככותב ומלחין מצוין אלא גם כזמר בעל קול נעים והופעה בימתית מלאת כריזמה הכובשת לבבות, כוכב הרומנטיקה העכשווי.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

פעם נוספת לחוות מופע שלם עם רותם כהן באולם מלא עד אפס מקום ולחוש את האווירה במופע של מי שהוכתר כתגלית השנה רק לפני כשנתיים, מאחוריו שני אלבומים מצליחים כאשר הראשון כבר קטף את תואר אלבום זהב והנה הערב הוא מבצע לראשונה שיר חדש – "אל תעזבי", כשהוא מלווה עצמו בגיטרה אקוסטית, ולצידה צליל קולו של הכינור, מסמן את הדרך לקראת אלבום שלישי פרי עטו והלחנתו, משמר את הקו המוסיקלי האופייני של שירה רומנטית אינטימית ובגובה העיניים, עוסק כתמיד ביחסים בינו לבינה, שובה את לבבות הקהל המריע לו במחיאות כפיים ממושכות בסיומו של השיר, המבחן עבר בהצלחה. בהמשך המופע הוא מארח את מגי אזרזר לביצוע המשותף שלהם ללהיט "אקוט שרי", סוחף את הקהל לפסגת אדרנלין נוספת.

על רותם כהן הכברתי כאן מילים ותיאורים ולמעשה אני מלווה אותו בדרך ארוכה בהשקות, התארים, הפרסים, החגיגות, ואפילו עד הפסנתר המיתולוגי של אריק איינשטיין הגעתי עמו. היה זה אך צפוי וטבעי כי גם הפעם, כאשר רותם מוכיח כי הוא ממשיך ליצור ולחדש לקהל שלו, אהיה שם, חגיגת חורף צבעונית, רומנטית ומלאת הורמונים ורגשות שמלאו את החלל העצום של המשכן לאמנויות הבמה, אחרי הפריצה בתאטרון תמונע, מועדוני זאפה, תאטרון גשר, היכל התרבות ואמפי שוני, האם היעד הבא הוא לחגוג את הקיץ אל מול האמפיתאטרון הרומי העתיק בקיסריה עם אלבום חדש?…

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע

וידאו

 

 

 וידאו 360 באמצעות אפליקציית   http://www.doremeet.com

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא