כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

מצדה איש ימיני – אלף שנים

בדרכה לאלבום בכורה משיקה הזמרת והיוצרת מצדה איש ימיני את השיר "אלף שנים" שיצר עבורה עידן עמדי, האזינו

את מצדה איש ימיני פגשנו לפני שלוש שנים עוד בהיותה תלמידת תיכון כאשר נחשפה לראשונה בתוכנית הריאליטי המוזיקלית "אביב או אייל" כזמרת בעלת שמיעה אבסולוטית. ליווינו אותה גם כשהשיקה את שיר הבכורה שלה – "חיוך של בוקר", מאז הספקנו לחצות את ימי הקורונה ולחזור לשגרת יצירה והופעות בעולם התרבות.

בשלוש השנים שחלפו הספיקה מצדה להקדיש את מרבית זמנה לעבודה אינטנסיבית על המוזיקה שלה ואיסוף החומרים לאלבומה הראשון,  בתקופה הזו אספה מצדה מסביבה צוות מוזיקלי חדש, הספיקה להשתחרר משירות צבאי ולדייק את הכיוון המוזיקלי שלה. כאמור הסנונית הראשונה מהדרך החדשה מגיעה הבוקר בדמות השיר "אלף שנים" אותו כתב והלחין למצדה המוזיקאי והיוצר עידן עמדי, אשר גם ינהל אמנותית את האלבום הראשון שלה, לאחר החיבור ביניהם שנוצר לראשונה כאשר מצדה עלתה מהקהל לשיר עם עמדי בהופעה בחיפה לפני מספר שנים. השיר החדש הוא סיפור על רומנטיקה ואהבה.

כך הבוקר מצדה עם יציאת השיר החדש – "מתי תוציאי שיר חדש? איפה את? מה קורה איתך? הפסקת לשיר? מתי תחזרי אלינו כבר? עזבת את המוסיקה? התחלת בדרך חדשה? דרך חדשה. ארבע שנים מאז שזכיתי ב"אביב או אייל". שלוש שנים מאז הסינגל האחרון שלי. ומאז, הרגשתי שאני צריכה לעצור. להקשיב לעצמי, ללמוד, לתת לכדור להתגלגל בקצב שלי. הגעתי לנקודה בה החלטתי לעצור לרגע כדי ללמוד מי אני וכמה יש לי לתת. אז בשלוש השנים האחרונות עבדתי בלי הפסקה – התחלתי לנגן, ליצור, לכתוב. התחברתי לאנשים מדהימים ונכונים לי. התבגרתי, השתפשפתי. מצאתי את הקול שלי מחדש. יצאתי לדרך חדשה. ועכשיו הגיע הזמן לחזור אליכם. אוהבת, מצדה"

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא