כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

להקת תיסלם והתזמורת הפילהרמונית במופע חד פעמי

להקת תיסלם חוברת לתזמורת הפילהרמונית הישראלית למופע חד-פעמי בהיכל התרבות ת"א, פברואר 2023, מכירת הכרטיסים החלה

חברי להקת תיסלם –  יזהר אשדות, יאיר ניצני, דני בסן, יושי שדה, צוף פילוסוף, סמי אבזרדל. בשיתוף פעולה עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית במופע חד-פעמי אשר יתקיים בהיכל התרבות ת"א בתאריך 28 בפברואר 2023. מדובר בחיבור בין הלהיטים הגדולים של הלהקה בעיבודי רוק מיוחדים לתזמורת בניצוחו של אילן מוכיח.

אין וו הפעם הראשונה שתיסלם משתפת פעולה עם תזמורת קלאסית. בשנת 2015 השיקה הלהקה אלבום הופעה עם התזמורת הסימפונית של ראשון לציון, ובשנת 2018 איחדה איתה כוחות בשנית למופע נוסף שזכה להצלחה רבה.

להקת תיסלם הוציאה את אלבומה הראשון "רדיו חזק" בשנת 1981 וכבשה מאז כל פסגה אפשרית. אלבומיה הגיעו למעמד זהב ופלטינה, הלהקה התפרקה וחזרה להופיע, חבריה פיתחו קריירות סולו מצליחות ושירי הלהקה הפכו לנכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית.

ההופעות של תיסלם ידועות כחגיגת להיטים מתמשכת, עם אנרגיה בלתי נדלית שעוברת מהבמה אל הקהל וחזרה.

במופע החגיגי, בהפקת toMix, הלהקה תבצע את להיטיה העל-זמניים: "רדיו חזק", "יש לך אותי", "תנו לי רוקנ'רול", "חצבים פורחים", "ככלות הכל והתמונה", "לראות אותה היום", "פרצופה של המדינה", "עוד פגישה", "מעשנים ביחד", "בוקר של כיף" ועוד.

סייב דה דייט : היכל התרבות ת"א, תחילת מופע בשעה 20:30, מחירי כרטיסים: 249-499 ₪.  כרטיסים באתר toMix

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא