כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

אליה רוסיליו – שר לבד

לפי אליה רוסיליו לא הכל נוצץ בסצנת המוזיקה הפופולארית, צפו

אליה רוסיליו, היוצר של הפרויקט "המחברת של אליה", משיק הבוקר שיר חדש "שר לבד" שנכתב על ידו והולחן במשותף עם מתן דרור אבי אוחיון . בשירו החדש נוגע איליה בחייו הלא פשוטים כלל של מוזיקאי ויוצר מול הסצנה והתעשייה.

רוסיליו הוא היוצר העומד מאחורי להיטו הענק של עומר אדם "שני משוגעים", השיר אשר זכה לתואר שיר השנה ופרס אקו"ם. למרות שהציבור נוטה להאמין כי אליה "התעשר" בזכות כתיבת שיר זה, בשיר החדש הוא מציג את המציאות כמות שהיא ומנסה לנפץ את האשליה של כותב מצליח בארץ ומספר על הקשיים הכלכליים והנפשיים של מוזיקאים בישראל.

כך אליה על השיר החדש – "ברוך השם היום יוצא שיר חדש !!! "שר לבד" השיר הזה הוא כל הדרך שלי עד לא מזמן הייתי אדם שחי חיים כפולים אומן עובד עם שירים שכולם מכירים ומהצד השני נאבק על הפרנסה שלי בעבודה שלא קשורה למקצוע הזה (כמו המון המון אומנים במדינה הזאת) במדינה הזאת לא פשוט להתפרנס מאומנות והלוואי שהשיר הזה יהיה פה לחבריי היוצרים. אני רוצה להגיד תודה למתן דרור ואבי אוחיון שכתבו איתי את השיר הזה אתם אדירים ! נ.ב-השיר הזה ועוד שירים שכתבתי לאורך השנים ואורחים מעניינים ומדהימים הולכים להיות בזאפה הרצליה ב6.6 (רק אומר🙈)"

אליה יעלה מופע בכורה של הפרויקט שלו ״המחברת של אליה״ במועדון זאפה בהרצליה בתאריך 6.6 ויארח את האמנים שנטלו חלק בפרויקט –  רותם כהן, מירי מסיקה ורן דנקר!!

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא