כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

דורון רפאלי וחברים – שיר סיום

דורון רפאלי חיבר את חבריו הנגנים והזמרים לביצוע של השיר "סיום", צפו בקליפ

היוצר והמתופף דורון רפאלי (טררם, אטרף), חיבר לקבוצה מוזיקלית אחת כמה מחבריו הנגנים והזמרים לביצועו של השיר אשר נכתב ע"י נתן אלתרמן והולחן בידי מיקי גבריאלוב – "סיום". השיר לבטח מוכר לכם ולו בזכות העובדה כי מבצעו המקורי היה הזמר אריק איינשטיין המנוח.

כך דורון רפאלי על הביצוע החדש והמשותף – "אתמול בלילה היה ירח מלא ויפה. הסתכלתי עליו והתפללתי שיאיר לי את הדרך להצלחה. הבוקר יצא לרדיו, שיר שהקלטתי עם 20 נגנים וזמרים שהם החברים הכי טובים שלי. זכיתי בענק! המטרה היא להפיץ את השיר לכמה שיותר אנשים ברחבי המדיה, להכנס לפלייליסטים ובעיקר להעביר את המסר החיובי והשפוי שחבוי בשיר, לכל עם ישראל! , תעזרו לי עם זה בבקשה ותפיצו פוסט זה. תודה!"

ואכן דווקא בימים אלו, כשהמדינה בוערת, מאמץ רפאלי דווקא את המשפט שכתב אלתרמן בזמנו "אל תרכיבו משקפיים, לא קודרות ולא שמחות הסתכלו נא בעיניים, בעיניים פקוחות".

הקליפ נוצר בהשראת התקופה וברוחה, כאשר על מנת להתגבר על איסורי ההתקהלות כל אחד מהנגנים והזמרים הקליט וצילם את עצמו בבית. המיקס הסופי נעשה באולפן.

את דורון רפאלי וכל החברים שנוטלים חלק בביצוע המתחדש והרענן ניתן יהיה לראות ולשמוע – את כל ההרכבים , הכל כמובן בהתאם להתפתחויות וההנחיות בצל הקורונה..) בתאריך 28 ביולי במועדון בארבי, כרטיסים כאן,

.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא