כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

ג'ו ג'קסון חוזר לתל אביב להופעה אחת

עשר שנים בדיוק אחרי שהופיע בישראל פעמיים תוך שנה, חוזר ג'ו ג'קסון לישראל ויקיים הופעה אחת בתל אביב במסגרת הסבב העולמי שלו "Four Decade Tour" בעקבות אלבומו החדש – "Fool". כל הפרטים. 

המוזיקאי ג'ו ג'קסון מציין 40 שנה לפעילותו לצד השקת אלבום האולפן האחרון  FOOL אשר יצא בינואר 2019 ופתח בסבב ההופעות  Four Decade tour בתחילת פברואר השנה ברחבי ארה"ב משם עבר לאירופה וימשיך עד סיומו בתאריך 28 ליולי בהיכל התרבות בתל אביב.

עם ההכרזה על הסיור העולמי סיפר ג'קסון כי לציון 40 שנות הקלטות ומופעים חיים בחר לבצע, יחד עם ההרכב המלווה, את מיטב להיטיו לצד חומרים מהאלבום החדש. לצידו של ג'קסון המנגן בקלידיםן ינגנו גראהם מאבי המלווה את ג'קסון מעל 40 שנה בגיטרת בס, טדי קאמפד בגיטרה חשמלית ודאג יוואל על התופים.

על הבאתו של ג'ו ג'קסון לתל אביב אמונים  גד אורון הפקות ו EGOeast הפקות. המופע יתקיים בתאריך 28 ביולי בשעה 20:30 היכל התרבות בתל אביב. מכירת הכרטיסים להופעה נפתחת היום בקופות "לאן" באתר  www.leaan.co.il או בטלפון 8780* מכירי הכרטיסים החל מ- 199 ש"ח.

הלהיט האולטימטיבי של ג'קסון

קבלו תיעוד מהקהל במופע שהתקיים לפני ימים ספורים במילנו

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא