כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

פס קול שבועי 5.12.2017 – הדיבור הנכון

הדיבור מטורגט לקבוצת גיל מסויימת, זו שתהווה את העתיד בלקוחות צרכני המוסיקה, סינגלים, קליפים, הורדות דיגטליות, מסיבות, מועדונים. כן השכבה שנעה בין גיל 12 ועד 21, כל מה שמעבר לכך הוא לא רלוונטי בעליל. ארבע שירים חדשים שיצאו בימים האחרונים לאור חושפים את הכיוון והמגמה, טקסט סתמי, אך מתחרז ויושב טוב על המלודיה המסונטזת בתוכנת מחשב, הבנה נכונה של זרמים, תנועות ומגמות גלובליות, היכן מרוח הכסף החדש. הביט, הצבע, הנעורים. ארבעה מתמודדים על תשומת הלב.

אדל – נשימה

אדל דנה עגיב, רק בת 13 אך כבר הספיקה לפצוח בקריירה של דוגמנות בסוכנות של רוברטו בן שושן, לנהל עמודי רשת באינסטגרם ובסנפצ'ט עם עשרות אלפי עוקבים, השלב הבא הוא לעמוד בקדמת הבמה ולשיר, כאשר ירדן "ג'ורדי" פלג, המפיק המוסיקלי שעומד לצידם של סטטיק ובן אל תופס פיקוד על טקסט ומלודיה שכתב עבורה לידור סאי, יוצר החי בלוס אנג'לס, שורה ארוכה של אנשי התעשייה מגוייסים לסייע והנה לפניכם קליפ להיט חדש ורענן – נשימה.

קייט ואור – רינג רינג

מול אדל החדשה מתמודד צמד בנות לא פרייאר בכלל, קייט ואור מחזיקות כל אחת מהן עמוד אינסטגרם הנעקב בידי אלפי מעריצים, מאחוריהן ניצב הלייבל האירופאי DEEPLAY אשר יצר עבורן את להיט הרחבות החדש – רינג רינג, הכולל את כל המרכיבים הנכונים כדי ללכוד בשבי את הקהל מגיל 12 עד 21, מילים מתחזרות ועוקצניות, מנגינה וביט נכון ועדכני, הרבה ויז'ואליה נכונה בתוך הקליפ, קריצה עם שתי העיניים לסצנה העכשווית בעולם הרחב, קליפ שמתכתב עם מה שקורה הרגע בפופ העולמי.

טיילור ובן זיני – פייט

בן זיני וטיילור מלכוב הם שני כוכבי רשת חמים ביותר, הראשון עשה את שמו בסרטונים לוהטים וצבר עשרות אלפי עוקבים באינסטגרם וביוטיוב, מלכוב מצידה מככבת בערוץ הילדים ומנהלת ערוץ יוטיוב בתחום הלייף סטייל, החיבור העכשווי נוצר ביוזמתו של זיני שכתב והלחין לאחר שכבר הוכיחו את עצמם כמתכון מנצח עם להיט קודם שהגיע לשלושה מיליון צפיות, הקליפ הנוכחי עשוי כל כולו כדי לקלוע לטעם בני הנוער, גם הם מתחרים על תשומת הלב ודי בהצלחה.

מוטי טקה – עושה מה שבא לו

את הרשימה הקצרה סוגר או פותח, הכל תלוי בטעמכם, מוטי טקה, עם להיט פרברים לטיני בשפה העברית, טקה שכבר הפך את הרשת עם הבלבלה שלו חוזר להרעיד את מנועי הצפיות ביוטיוב  כאשר אליו חוברים אבי אוחיון ומתן דרור בכתיבה, הלחנה והפקה מוסיקלית של להיט רגאטון חדש המלווה בקליפ המצוייד בכל הדרוש ליצור את המתכון הנכון, מראות, נופים, דמויות, תנועה והביט המסונטז בול למטרה.

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא