כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

נאג׳ חמאדי וחברות: היה דם חם, יזע ורוקנרול

כל כך תכננתי להגיע במוצאי שבת למועדון בארבי כדי לראות את שלוש הבנות – אילנית, רותי נבון ושרי עושות בית ספר לחבורת העיתונאים המרכיבים את להקת נאג' חמאדי אולם תנועה לא נכונה בין הגוף, הגוו והגב שיתקה אותי והשאירה את גופי מרוח בוולטרן פלוס בן גיי ובקבוק מים חמים בבית, את העבודה המצוינת עשו דפנה טלמון שבנוסף לצילומים גם מדווחת בטקסט עמוס רשמים ומוטי קמחי שתיעד ונדלק. מוצ"ש, 09.07.2016, בארבי תל אביב.

הבנים והבנות. צילום: דפנה טלמון
הבנים והבנות. צילום: דפנה טלמון

אתמול בערב חגגנו יחד עם נאג׳ חמאדי וחברות את יום האישה האלטרנטיבי המקורי הראשון, ומי אם לא – רותי נבון, אילנית ושרי מתאימות יותר לחגיגות? יום אחרי אני עוד מצננת את הדם

גילוי נאות: קילומטרז׳ ההופעות שלי עם נאג׳ חמאדי כבר מאותת לי על טיפול 10,000 או משהו כזה. איכשהו יוצא שאני צלמת הבית שלהם. החברה השישית שנמצאת מאחורי העדשה, אני מרשה לעצמי להחמיא לי רגע. אז מה אני יכולה לכתוב על ההופעה של אתמול. רק דברים טובים כמובן.

חנה דרזנר, תראי לו מה זה. צילום: דפנה טלמון
חנה דרזנר, תראי לו מה זה. צילום: דפנה טלמון

נאג׳ קפצו מעל הפופיק של עצמם והשיקו את יום האישה האלטרנטיבי המקורי הראשון. ולכבוד ציון היום המיוחד, נאג׳ וחברות הביאו שלוש דיוות. מלכות הפופ, הדיסקו, הסול לדורותיו. וכיאה לסיפור לוהט כדאי להכניס קצת צבע – האחת בילתה באירוויזיונים של שנות ה-70, השניה חזרה בתשובה והשלישית האם הרוחנית של פויר, בעלת רעמה גדולה וגרוב לא מהעולם הזה. אילנית, רותי נבון ושרי, זו אחר זו הן עלו לבמה. וכמו שפויר אמר, ״אילנית הופיעה בכל אולם אבל מעולם לא בבארבי״.

שרי, זה מה שכולם אומרים שיש לי. צילום: דפנה טלמון
שרי, זה מה שכולם אומרים שיש לי. צילום: דפנה טלמון

כל אחת נתנה שני נאמברים בנונשלאנטיות ובלי להתאמץ בכלל. הקהל שאג. הן פתחו את הפה וסולם ריכטר כייל את עצמו מחדש. הן עלו לגבהים שמשלחות טיפוס על האוורסט בנו להן מאהל ללילה. הן פצצות אנרגיה נטולות גיל, כל אחת עם התרגיל שלה. והקהל שר, לא שר, רעם, שאג.

רותי, תראי להם מי המלכה. צילום: דפנה טלמון
רותי, תראי להם מי המלכה. צילום: דפנה טלמון

ובניהן נאג׳ חמאדי היו צריכים למלא קצת זמן במה. קשה להתחרות עם מלכות. אבל פויר מלכה בעצמו, לא התרגש. ונתן. כמו שהוא יודע. קהל חדש בהופעה של נאג׳ חמאדי, מופתע אולי, שההופעה מחולקת באופן כמעט שווה, בין הגיגיו ומחשבותיו ה״מעניינות-בואך-גסות״ של פויר – שמצליח להמשיך להפתיע את יתר חברי הלהקה כבר עשור, כל הופעה מחדש. ובין השירים, שלא לומר הלהיטים של הלהקה – נותן. הקהל הוותיק אוהב את המינונים האלה. ושמעתי לאחרונה טענות על כך, שפויר מדבר פחות מדי. תן לנו עוד, מהבלאגן של חוט המחשבה הנודד-מרצד-קופץ שלך. בין תקיעות בתקוע, החייל של כולנו, ושירים ״הפעם תנו שיר טוב״ של הלהקה.

כמו פרפר וכלנית, שורפים ת'בארבי. צילום: דפנה טלמון
כמו פרפר וכלנית, שורפים ת'בארבי. צילום: דפנה טלמון

ביציאה, ראיתי לא מעט אנשים עם הדיסק של נאג׳ (שניתן היה לרכישה). שאלתי כמה מהם אם זו ההופעה הראשונה :״אני רק פעם שלישית פה״ אמרה אחת, ״ואני פעם חמישית״ זה נחמד שאנשים סופרים. לא יודעת בכמה הופעות הייתי, אבל ברור שאהיה גם בבאה. ממליצה גם לכם.

הבנות, רותי, אילנית ושרי. צילום: מוטי קמחי
הבנות, רותי, אילנית ושרי. צילום: מוטי קמחי

זהו, נפלטתי מהבארבי. מאחורי נשארה אדמה חרוכה, המקום בעבע, מרוב דם חם, יזע ורוקנרול. ה״בייגלה חם״ ביציאה היה פושר לעומת כמה חם היה בבארבי הערב. כעת אני ממתינה ששרית חדד תגיע, ולו רק כדי לשיר את ״פרחה במרצדס עם נאג׳ בהדרן.

אפילוג של הבלוג – כי אני יכול, האמת שלא רק דפנה היא מוותיקי נאג' חמאדי, גם הבלוג נמנה על עדת המעריצים ההזויה, עוד מהימים הראשונים של ההיסטוריה, הנה לינק ועוד אחד לפרקי ההיסטוריה של ימי העבר שלא נס ליחם…

לחצו לצפייה בגלריית תמונות, צילום: דפנה טלמון

לחצו לצפייה בגלריית תמונות, צילום: מוטי קמחי

וידאו

 

 

 

 

 

דפנה טלמון

אמנית, צלמת, אוהבת בעלי חיים. בוגרת תואר בגאוגרפיה, בוגרת תואר באמנות,מטיילת. אני עוברת את החיים וכל הזמן בוחנת, מתבוננת ומטילה ספק בסביבתי, לוכדת רגעים ומספרת סיפורים במצלמה שלי. אני זמינה לצלם את האירוע, הקונצרט שלכם, מערכת היחסים המיוחדת שלכם עם חיית המחמד שלכם או כל פעילות מרגשת אחרת.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא