כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

פסטיבל הבלוז של תל אביב אביב 2016

הפסטיבל יתקיים בין הימים רביעי עד שבת,  13-16 ביולי 2016, במספרים – 4 ימים, 40 הופעות, 20 מועדונים,  מופע פתיחת הפסטיבל – Buddy Guy באמפי קיסריה, כל הפרטים.

פסטיבל הבלוז של תל אביב
פסטיבל הבלוז של תל אביב

פסטיבל הבלוז של תל אביב #3 יתקיים בחודש יולי 2016, ב-20 מוקדים הפזורים בכל תל אביב. זו הפעם השלישית שיתקיים הפסטיבל, אשר נערך לראשונה ביולי 2015 במשך ארבעה ימים, ולהופעות השונות במסגרתו הגיעו למעלה מ-6,000 אנשים. פסטיבל הבלוז הוא היחידי בארץ ומתקיים פעמיים בשנה – בקיץ במהדורתו החשמלית ובחורף במהדורה אקוסטית.

ומה בפסטיבל הפעם?  באדי גאי, אגדת הבלוז משיקגו אשר יפתח את הפסטיבל בהופעה אחת בארץ באמפי קיסריה. באדי גאי מגיע שוב לארץ תחת הפקת משרד ההפקות של שוקי וייס. בנוסף תופיע המוזיקאית האמריקאית שרון לואיס בליווי להקת סובו, תתקיים סדרת הרצאות "בלוז על הבר" בחינם לקהל הרחב, ויהיו עשרות הופעות בלוז בעברית ובאנגלית של אמנים מהארץ, לרבות שיתופי פעולה והפקות ייחודיות לפסטיבל.

ללוח ההופעות המלא מומלץ להיכנס ולבדוק באתר הפסטיבל, לאיוונט בפייסבוק

על הפסטיבל ומהותו

פסטיבל הבלוז של תל אביב הוא פסטיבל אורבני תוסס במסגרתו עשרות מועדונים וברים ברחבי העיר יוצאים לארבעה ימים משגרת חייהם, למערבולת מסחררת של צלילים, מילים וקולות. הפסטיבל מהווה הזדמנות נפלאה לחוות את הקסם והשחרור של הבלוז מזריחת השמש ועד שעות הלילה הקטנות.

בקטנה: חצי מהאירועים הם בחינם, כולל הופעת החו"ל של שרון לואיס וכל סדרת 'בלוז על הבר'.

מכירת כרטיסים לשאר ההופעות תיפתח באמצע מאי.

ובינתיים, באדי גאי בהופעה חייה, תהנו

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא