כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

מה קשור אפרים

קשור קשור, אסי ישראלוף ודני שניידרמן מריצים את ההרכב המוסיקלי המשותף החדש שלהם במופע טרום בכורה, מראות, קולות, מועדון האזור, שני בלילה, הבלוג מביא את הדיווח.

דניאלוף, מה קשור? קשור! צילום: יובל אראל
דניאלוף, מה קשור? קשור! צילום: יובל אראל

אז אכן, אסי ישראלוף משלישיית מה קשור אותם כבר הכתירו כגשש החיוור של שנות האלפיים, ממשיך את ההרפתקאות המוסיקליות שלו אותן החל בשנת 2012 עם האלבום "מסע עם פסנתר"  והולך על שיתוף פעולה מוסיקלי עם דני שניידרמן יוצא להקת הקרטל. הם מצרפים את עידן שניאור בגיטרה, אלון מוטקין בקלידים ואת דקל דביר בתופים ומכריזים על "דניאלוף", הרכב מוסיקלי חדש אשר שחרר בימים האחרונים סינגל ראשון העונה לשם "אפרים" שאת מילותיו כתבו דודי בר דוד ובן בן ברוך יחד עם אסי לפי לחן שיצר שניידרמן.

הא הא הקרטל, שניידרמן, דניאלוף. צילום: יובל אראל
הא הא הקרטל, שניידרמן, דניאלוף. צילום: יובל אראל

את הטבילה הראשונה מול קהל ערך ההרכב אמש במועדון האזור אליו הגיעו חבריהם של המוסיקאים ומאחוריהם צלמי הפאפרצי, מה קשור? קשור קשור. בתפקיד האורח של המופע שיחק גיא מזיג העומד אף הוא להשיק בקרוב אלבום עשיר בגרוב.

דני, גיא ואסי, קשור קשור. צילום: יובל אראל
דני, גיא ואסי, קשור קשור. צילום: יובל אראל

מהשורה הראשונה מול הבמה במועדון השירים והצלילים החדשים נשמעו ונראו מצוינים, מסתבר שיש חיים אחרי המערכונים, יאללה אפרים, דניאלוף, שחררו את האלבום!!

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע

וידאו

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא