כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

המופע של נתן גושן

נתן גושן חוגג את השקת אלבומו השלישי "דברי איתי יותר", אמפי וואהל בפארק הירקון, חמישי, 27.08.2015. נכח תיעד ומדווח – יובל אראל. תמונות נתרמו לנענע10 (יעשו לי תה בחורף..)

אלבומו השלישי, נתן גושן. צילום: יובל אראל
אלבומו השלישי, נתן גושן. צילום: יובל אראל

חוזרים לאותו מקום אחרי שלוש שנים, הקהל כמעט ולא השתנה, אמנם יותר נערות וילדות בגופיות ומכנסיים קצרות ופחות בנות בחצאיות של בית אולפנא, אז זו הייתה החגיגה של ט"ו באב, אוגוסט 2012, חגיגת חג האהבה עם אפרת גוש, הפעם נתן מארח רק את הקהל הרב שמילא את יציעי האמפי הנחבא בינות הצמחייה בפארק, מופע סולד אאוט, אלף בדיוק.

נתן גושן, עם כל הלב. צילום: יובל אראל
נתן גושן, עם כל הלב. צילום: יובל אראל

נתן גושן, מוזיקאי ויוצר מוכשר, נחשף לציבור לפני כחמש שנים בעקבות כתיבת תמלילים לשיריהם של רוני דלומי ולירן דנינו ואף שיתף פעולה עם סקאזי, השיק מספר פזמונים כזמר, שאת כולם כתב והלחין – "כל מה שיש לי", "איפה את", "גבולות היגיון" שזכו להצלחה רבה במצעדי הפזמונים, והובילו לזכייתו של נתן גושן בתואר "תגלית השנה" בגלגל"צ, תואר "זמר השנה", ואף זכייה בפרס אקו"ם "מלחין השנה".

גושן שבתחילת דרכו הצטייר כדתי לייט הפורץ דרכו לקהל המאזינים ורובו הגיע מבנות למשפחות מסורתיות, הספיק שנה לאחר מכן להשיק אלבום שני "בין כל הרעשים" ולחבור מוזיקלית לעברי לידר ולהיחשף תודעתית לקהלים נוספים, אמש, כשהוא חוגג את השקת אלבומו השלישי "דברי איתי יותר", שלהיטיו סחפו מאות אלפי צפיות ביוטיוב, הופיע נתן בפני קהל מעריצות רבגוני חותם סופית את המותג נתן גושן כזמר מיינסטרים מהשורה הראשונה אשר נחשף לקהלים רבים ומגוונים.

נתן גושן, כוכב הבנות. צילום: יובל אראל
נתן גושן, כוכב הבנות. צילום: יובל אראל

אמש, ממש לאחר שקיעת השמש, באוויר הרענן של הפארק הגיש נתן גושן, המלווה בהרכב נגנים שכלל את שם חממי בגיטרות, אייל רווה בבס, אמיר קובלסקי בקלידים וגלעד שמואלי על התופים,  ליין אפ עשיר שכלל ממיטב שיריו ולהיטיו האהובים משלושת האלבומים, סוג של חלום ליל קיץ מתקתק ומרגש בפני קהל אוהד, אוהב, מעריץ ומחבק, כוכב.

ליין אפ: מקום, שכל העולם יחכה, למרות הכל, את כל מה שיש לי, דקה משיגעון, גבולות הגיון, Thinking About You, פנים אחרות, נושבת באוויר, יודע, ילדי שלי, אל תשכחי לחזור, סערה, מה אני בלעדיך, איפה את, עוד. הדרן: עדיין ריק, מה אם נתנשק, דברי איתי יותר.

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע

 

וידאו

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא