כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

אסף אבידן חוזר ליסודות

אסף אבידן קופץ ארצה עם מופע סולו אקוסטי חדש "BACK TO BASICS", כל הפרטים, אסור להחמיץ!

אסף אבידן, אקוסטי. צילום: יובל אראל
אסף אבידן, אקוסטי. צילום: יובל אראל

אחרי שנה אינטנסיבית ורווית הצלחות בעקבות אלבום הסולו הראשון "Different Pulses", החליט אסף אבידן שהשנה הוא  חוזר ליסודות – "Back to Basics", בחזרה לאולמות ישיבה קטנים יותר, באווירה אקוסטית ואינטימית, אבידן חוזר למה שהוא מכנה "ליבם של השירים" שם הוא יציג גרסאות כנות וחודרות של יצירותיו. אסף יציג  קשת רחבה של רגשות ונופים בעזרת גיטרה, מפוחית, ומגוון כלי הקשה. אך מעל הכל, יבלוט כמובן קולו הייחודי ומילותיו השובות.

כאמור, אחרי ההצלחות עם להקתו הקודמת "The Mojos" וסבב הופעות ברחבי העולם מול אולמות מלאים, אחרי השקת אלבום הסולו הראשון עם הרכב חדש, החיבור לצמרת המוזיקלית העולמית באירופה ואף מעבר לאוקינוס בארצות הברית שם פתח אסף אבידן את סבב ההופעות של מופע הסולו החדש הוא חוזר לארץ לשתי הופעות ראשונות בהיכל התרבות תל אביב.

כך הבלוג על אסף – "על אסף אבידן, מוזיקאי, יוצר, מבצע, מי שדרכנו הצטלבו לפני מספר שנים במופע צנוע מתחת לשמי שוק הפשפשים ביפו הכברתי מילים לא פעם ולא פעמים, למען  האמת, בחודשים האחרונים אסף כמעט ולא נמצא בארץ, הוא מדלג מארנה לארנה, מתאטרון לתאטרון ומאולם קונצרטים אחד למשנהו בערים הגדולות של אירופה, הוא כבר חשף בהזדמנות כלשהי כי ההופעות הקטנות שלו באירופה הן בפני אלף איש באולם, שתבינו – אלף איש זה בארבי סולד אאוט כולל פתיחת האגף הנוסף!! כיום הוא מופיע בפני אולמות המכילים ארבעת אלפים מקומות ישיבה!! אין ספק שמדובר בתופעה שכבר מזמן חצתה את גבולות המדינה, אמן ישראלי הניתן להגדרה כבינלאומי, חתום בחברת יוניברסל העולמית ומצוי ברשימת הטופ של WMA המקבילה לאמי ושאר תארים ופרסים בינלאומיים למוזיקאים פופולאריים בני זמננו".

כך אסף – "ישנם המון מוזיקאים "מגניבים" מסביב…הרבה הפקות טובות ואנרגיות גבוהות…אבל אסור לנו לשכוח את היסודות הבסיסיים של כתיבת שירים טובה וגישה כנה לשירה. זהו מבחן טוב עבורי להתרחק לפעמים מהפקות גדולות, ולהזכיר לי ולקהל שלי למה התחלנו את כל זה מלכתחילה".

ההופעות המתוכננות:

יום חמישי, 27 במרץ, היכל התרבות תל אביב, מופע ישיבה – סולו אקוסטי
שעה: 21:00
מחיר כרטיס: 129-219 ש"ח
הזמנות: זאפה מרכז הזמנות 9080* או דרך אתר הבית של זאפה

יום שישי, 28 במרץ, היכל התרבות תל אביב, מופע ישיבה – סולו אקוסטי
שעה: 14:00
מחיר כרטיס: 129-219 ש"ח
הזמנות: זאפה מרכז הזמנות 9080* או דרך אתר הבית של זאפה

תוצאות חיפוש – אסף אבידן בבלוג של יובל אראל

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא