כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

מה נהיה?…

קצת מידע\פרטים\ מילים על\אודות הופעות, מיזמים, פסטיבלונים קליפים ופלייליסטים ועוד עניינים  שהתקיימו או יתקיימו בקרוב ויש עניין בהם לציבור (האינדי שמינדי)…

 

 

 

הוט ווטר,סמול גלאס...

אז תשתה קפה טורקי ותתעורר...צילומסך
אז תשתה קפה טורקי ותתעורר…צילומסך

חברי להקת הקבינט, פעם משתתפים בתחרות גולדסנר, פעם מדליקים אש לפינג'ן במלך ג'ורג', הבלוג פוגש אותם, יושב על כוס קפה טורקי, בסוף יוצא מזה קליפ לשיר החדש של הקבינט – חזק כמו גבר, מר כמו החיים.

 

 

 

שב תלמד…

האמת שכבר מזמן שכחתי איך נראה כסא בכיתה, אבל באקורד – האקדמיה למוזיקה של האוזן השלישית בשיתוף מכללת BPM תופרים לכם סמסטר חורף, בעקבות ההצלחה של אקורד הקיץ.

דנה קסלר במהלך הרצאה באקורד. צילום: יובל אראל
דנה קסלר במהלך הרצאה באקורד. צילום: יובל אראל

וכך אומרים באקורד – "אחרי שזרקנו בקבוקי בירה עם הביסטי בוייז, למדנו את תולדות האינדי מאז שנות ה-50 בארה"ב ועד ישראל בימינו אנו, חרשנו את הסיקסטיז לאורכן ולרוחבן ולמדנו חופש אמיתי מהו, וראינו סרטים נדירים על פינק פלויד האגדתיים, אנחנו מוכנים לעוד. מדברים על מוזיקה באוזןבר – באקדמיה הכי אנטי ממסדית, עם המרצים הכי לא מעונבים, והמיקום הכי לא-פדגוגי – עוד רגע מתחילים את אקורד החורף שלנו, עם סדרות של מפגשים על בוב דילן, מנצ'סטר, פופ-רוק ישראלי בשנות ה-60-70, וגראנג'."

לו"ז פתיחה: 23/12 – שרון מולדאבי על בוב דילן  |  30/12 – ישיב כהן על רוק ופופ ישראלי בסיקסטיז ובסבנטיז  |  6/1 – דנה קסלר על מנצ'סטר  |  13/1 – אור ברנע על הגראנג'

פתיחת אקורד החורף – יום ו', 18/1/13, 14:00, מפגש ראשון מתוך סדרה של 6 שיעורים על הגראנג'. מרצה: אור ברנע.

הרשמה כאן.

 

 

איפה האינדי מסתתר?

בותימזוג בריאליטי ריהאב ספייס גראונד. צילום: יובל אראל
בותימזוג בריאליטי ריהאב ספייס גראונד. צילום: יובל אראל

ביום ההולדת של קולה קמפוס קראו למתחם ההופעות של לאון פלדמן "סקאוט", על משקל המבנים הנטושים שמהווים מטרת השתלטות ל"פאנקיסטים ושאר המשוקצים", כמה מקומות שכאלו שהחייו את סצנת מוסיקת השוליים הבלתי מסחרית לחלוטין קמו ונעלמו, מעבר ל"צימר" שהשתדרג יחסית במעבר למבנה הצמוד, מי שנותנים בשנה האחרונה את הטון הם החבר'ה מריאליטי ריהאב סנטר בכרם התימנים, ניתן לאמר כי הרבה הרכבים ביקשו להופיע שם כסוג של אמירה, העירייה לא ממש מחבבת את הפעילות, לאחרונה חברו אנשי הריהאב לחמי (שבק"ס, בותימזוג) והרימו סניף חדש לריהאב במתחם הנמצא בדרומה של תל אביב, ממש סמוך לתחנה המרכזית, רחוב לבנדה 2, הכניסה מהחצר. שמו בישראל ריאליטי ריהאב ספייס גראונד, על ערב הפתיחה דיווחתי כאן. כעת מתוכננים שני ערבי קבלת שבת משוקצים למהדרין.

הראשון יתקיים השבוע, שישי 21.12.2012 החל מהשעה 19:00 יחגגו את סופהעולם עם ההרכבים המשוקצים הבאים – The Pickles, Great Machine, קין והבל 90210, טווסי החצות, עמי שלו ומיכל קאהן, וויתרתי, Apetizer Cheesecake, הלטאות של כוכב ניבירו, וגם איזה די ג'י מגרביצקי ז"ל – אסף שריג. ההנהלה מבקשת 20 שקלים לראש ומבטיחה אלכוהול זול בכוסות פלסטיק, מרוב חשש שבאמת יגמר העולם נכון לשעה זו אפילו אין איוונט בפייסבוק…

(ומבלי לפגוע בזכויות…את העונש של סופהעולם יחגגו כבר ביום חמישי בבארבי, להקות העולם – משפחת אלייב, מארש דונדורמה ושממל, זה כאן. בשישי האוזן בר מפעיל אף הוא מכונת סופהעולם עם ליין מכובד של נביאי זעם ושקר, תחיית מתים ועוד הרבה הפתעות, הכל כאן.)

השני (בריהאב ספייס…), לא פחות חשוב יתקיים בשבוע הבא, שישי 28.12.2012  יושק במקום לייבל קואופרטיב למימוש חלומות ששמו terrapin. מתחילים את הכל מהתחלה .עושים סדר תרבותי חדש באומנות העצמאית ומתחילים לתמוך ב-י-ח-ד ! בכל מה שעושים לבד .

המוטו ללייבל החדש הוא  – לקדם לפרסם לתת לדחוף להפיק לכתוב לשכתב לעזור להיות להציק להרגיע לחבק לרקוד לשיר למכור לעצב לפרגן ולאהוב באמת את מה שקורה סביבנו…

לכבוד השקת הלייבל החדש יתקיים מיניפסטיבל שיכלול כ 15 להקות שכולם ישמחו ליראות ולשמוע, במקביל יתקיימו מיצגים ומיצבי אומנות של + – 10 אומנים פלסטיים גאונים בהחלט .

הנה הטעימה…

 

 

 

צביקה פורס בכל הכח

צביקה לורבר, הלו הוא צביקה פורס, סוג של רומנטיקן מוסיקלי, כבר פרץ מזמן למחוזות האינדי, כעת הוא מתייצב בערוץ הראשון, יותר מיינסטרים מזה אין. ניפוח חזה קטן לבלוג – הכתבה המצולמת של צביקה בתוכנית רעש מקומי מלווה בכמה שניות מקליפ שצילם הבלוג במופע של צביקה פורס בתמונע. צפו. יש גם הופעה באוזןבר, 29 לחודש, גם אורחת סודית..

 

 

 

אלקטרה ואמילי

היא שתפה פעולה עם נערות ריינס, זכורה במיוחד קפיצתה לקהל במופע ההשקה של הנערות בבארבי, כעת היא משתפת פעולה עם נערי אלקטרה, אמילי קרפל, כוכבת פופ, משתפת פעולה בוידיאו קליפ החדש של אלקטרה, סינגל חדש מהאלבום הטרי – Time and Place, יש מה לשמוע יש מה לראות. והכי חשוב – מופע ההשקה של אלקטרה בתאריך 09.01.2013, בארבי.

 

 

 

ישנן בנות…

שתי בנות ערכו בשבוע החולף מופעים שהבלוג פספס\החמיץ\לא הצליח להגיע, חבל מאוד לבלוג, אבל בזכות מיכל הכט אחת שדאגה לתעד במצלמה כמה שירים תוכלו גם אתם הקוראים להאזין ולצפות בהן, הבנות – עינב ג'קסון שהורידה את הפסנתר לרצפת הלבונטין7 ואביגיל רוז שהתייצבה בשפאגט בנחלת בנימין ואף ארחה את אלון עדר. הנה שני פלייליסטים שהבלוג הכין לכם, תודה למיכל הכט.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא