כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

שירים, נשים, סיפורים…

כמה שירים (סינגלים בעברית…) וסיפורים עם נשים שנחתו כאן לאחרונה, הטו אוזן…

 

האמנם הכל לבד אצל נינט

נינט טייב. צילום: יובל אראל
נינט טייב. צילום: יובל אראל

נינט טייב בפול גז ובהילוך גבוה עם פרץ בלתי נדלה של יצירתיות ועשייה, היא לא עוצרת לרגע, פחות משנה לאחר שהשיקה את אלבומה Sympathetic Nervous Systems שזכה למחמאות, לאחר סבב הופעות שהציב אותה במרכז הרוק הנשי בהופעה בימתית מרשימה ויכולות קוליות מרקיעות שחקים משיקה נינט שיר ראשון – "כל הלבד" מתוך אלבום חדש – "כל החיות ידעו" שמיועד להשקה באביב 2013.

נינט כתבה, הלחינה ועיבדה יחד עם עידן רבינוביץ' ויוסי מזרחי ("הקולקטיב") המפיקים המוסיקליים של האלבום. בסוך השבוע, מוצאי שבת 22.12.2012 תחגוג נינט יחד עם חברי הקולקטיב את מופע הפרידה מאלבומם המצויין – OnWard במועדון בארבי, השמועה אומרת שהמופע סולד אאוט..

 

מיכל גבע רוצה הביתה וגם מעבר לים

מיכל גבע. צילום: יובל אראל
מיכל גבע. צילום: יובל אראל

מיכל גבע, זמרת יוצרת מהסצנה העצמאית המקומית, מי שאף עברה קצת ב"TheVoice" ומאחוריה אלבום בכורה מוצלח שהופק בידי בועז וולף מאלקטרה  משיקה הבוקר וידיאו קליפ חדש לשיר – "הביתה". הבלוג תפס את מיכל לשיחה קצרה במהלכה סיפרה מיכל כי את הקליפ ערכה בעצמה מקטעי וידאו מילדותה שצילמו הסבא והאבא, השיר עצמו נכתב והולחן בידי מיכל, הופק בסיוע ניר גבע וטל לוי, מלבד מיכל ששרה ומנגנת משתתפים בביצועו עינב ג'קסון כהן באקורדיון, עמרי רחום טוויג בויברפון, טלוי בגיטרת בס וניר מנצור על התופים, אחיה ניר שותף לקולות הרקע.

מיכל מספרת כי את השיר כתבה מתוך איזשהי תחושה מאוד מסויימת של רצון להמצא ולמצוא, הוא מהווה חלק מאלבום EP בעברית עליו היא עובדת בימים אלו במקביל לחומרים באנגלית שאת חלקם כבר העלתה לרשת כסקיצות להאזנה עם קריצה רבת משמעות לעולם הרחב, אליו היא תגיע במהלך החורף – ניו יורק, אחד השירים בדמו האנגלי – Oh Dear כבר נמצא במקומות המובילים בתחרות באתר OurSstage האמריקאי.

נראה כי הכתיבה והשירה בוערת בעצמותיה והיא הולכת על כמה דברים במקביל במעין פרץ של מוזה, מיכל מספרת לי כי רק הלילה ישבה לכתוב שיר שהוא לדבריה הכי ישראלי ועברי שיכול להיות..

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא