כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

להקת FOREIGNER חוזרת לישראל

ארבע שנים אחרי הופעתה בתל אביב חוזרת להקת FOREIGNER להופעה שתתקיים באמפי פארק רעננה, כל הפרטים

פעם רביעית שאנחנו נזכה להופעה של הלהקה האגדית FOREIGNER בישראל, ארבע שנים אחרי שהופיעה בהיכל מנורה בתל אביב תשוב להקת FOREIGNER לארץ ותקיים מופע באמפי פארק ברעננה בתאריך 29 בספטמבר.

להקת FOREIGNER האמריקאית היא מכונת להיטי רוק קלאסיים מהסוג שחרוט בדי אנ אי של הקהל הישראלי שחצה לפחות את שנתו הארבעים, להיטים שהספיקו לכבוש את צמרות מצעדי ההשמעות בתחנות הרדיו באירופה כבאמריקה, להפיק עשרה אלבומים שכולם הגיעו לתואר מולטי פלטיניום עם עשרות מיליוני עותקים ברחבי העולם, ומצליחים לשמר כמעט אחד לאחד את הרוח, הצליל, הקול והחוויה שמותג שכזה יכול לספק לקהל חובבי המוסיקה.

על הבאת הלהקה לישראל אמונים קבוצות הדרן הפקות ופורום הפקות. מכירת הכרטיסים החלה. מבצעי הנחה למשלמים באשמורת. כרטיסים זמינים כאן.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

תגובה אחת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא