כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

אופק נחמן – הכי קרוב

אחרי גלישה בים מבקשת אופק נחמן לפרוץ לעולם המוזיקה ומקבלת בוסט רציני ואוהד - "הכי קרוב", האזינו

אופק נחמן בת 23 מכפר יונה, בנעוריה עסקה בגלישה ואחרי שמיצתה את הספורט בעקבות לחץ וציפיות גבוהות, החלה ללמוד לנגן בגיטרה ונשאבה לעולם המוזיקה, את שירותה הצבאי עשתה במסגרת להקת חיל התקשוב ולפני שנתיים השתתפה בתכנית הריאליטי המוזיקלית "דה וויס" בעקבותיה הופיעה אף לצידם של שלומי שבת ונתן גושן. בימים אלו היא עושה את הדרך להשקת אלבום בכורה עם שירים בביצועה וזאת תחת המטריה של חברת התוכן לאמנים "ארומה מיוזיק".

אל אופק שודכו הפזמונאי אבי אוחיון והמפיק המוזיקלי מתן דרור שכתבו ויצרו עבורה את השיר "הכי קרוב". אופק נחמן היא זמרת מיוחדת, קולה הסמי מעושן מוסיף נופך מרתק ומאתגר בהאזנה, יש בה היכולות הווקליות להטעים סלסולים ופוטנציאל ווקאלי מסקרן.

אמנם השיר הטרי די בנאלי מבחינת הנרטיב של רומנטיקה, יחסים של הוא והיא ואכזבה ומשברים ותהיות, אך המעטפת המלודית וההפקתית מסביב לקולה של אופק הופכים אותו למתכון של שיר מנצח.

כך יוצר השיר אבי אוחיון על החיבור עם אופק נחמן – "כששמענו (מתן דרור ואני) את אופק פעם ראשונה, ידענו שאנחנו רוצים לעבוד איתה. כתבנו לה שיר שהפזמון שלו שרוט ושבור בדיוק כמו הקול שלה שעושה לנו צמרמורת אבל צמרמורת מהסוג הטוב"

כך אופק נחמן על המפנה בחייה בעקבות כניסתה לעולם המוזיקה והעבודה על השיר החדש – "שנת 2020 הייתה שנה אחרת,מאתגרת ולפעמים גם מתסכלת אבל הכי הייתה -משמעותית. 2020 לימדה אותי דבר או שניים על סבלנות והתמדה לימדה שלהגשים חלומות זו לא קלישאה ושהכל לגמרי תלוי בי. ב2020 קיבלתי הזדמנות ענקית, לנסות את מזלי בעולם המוזיקה וקיבלתי את הזכות לקום בבוקר ולהשקיע זמן ואנרגיה בלקדם את עצמי במה שאני הכי אוהבת לעשות ובגדול! שנת 2020 הייתה הכנה אמיתית לשנת 2021. אז אתמול צילמנו קליפ לסינגל הראשון שממש בקרוב יצא ואני לא אגלה לכם יותר מידי פרטים אבל מבטיחה שהולך להיות מאוד מאוד מאוד מרגש מאחלת לכולכם לשנת 2021 קודם כל בריאותהגשמה עצמית,והרבה אהבה❤️"
על הקליפ אחראי הבמאי עוזי ג'ורג'.

 

 

תזכורת, רגע החשיפה בתכנית דה וויס

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא