כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

רביב כנר – רסיסים

שיר הבכורה של יוצא הריאליטי רביב כנר בדרכו לאלבום, צפו בקליפ

את הווקליסט רביב כנר ראיתם ושמעתם בוודאי במסגרת תכנית הריאליטי המוזיקלית הכוכב הבא לאירוויזיון, שם הוא תפס את תשומת הלב הן באיכויות קולו והן בשל סיפור חייו כלוחם במבצע "צוק איתן" אשר איבד רבים מחבריו במהלך הקרב. כעת הוא עושה את צעדיו לקראת השקת אלבום בכורה בהפקתו של מתן דור ובניהולה המוזיקלי של קרן פלס שגם נטלה חלק בכתיבת המילים וההלחנה לשיר יחד עם אבי אוחיון.

כך רביב על השיר – "זה היה ברגע אחד. חיבור של כמה עולמות. קרן, מתן ואבי יחד איתי. הכל קרה מאוד מהר. הכרתי יוצרים מדהימים שקלעו בול לתחושות, לרגשות, ולמחשבות שעוברות לי בראש. "רסיסים" הוא שיר שמתאר סיטואציות שקרו לי, ויחד עם זאת כל אחד יכול להתחבר אליו מהזווית שלו. אני שמח ונרגש להוציא אותו כסינגל ראשון

אין ספק כי מדובר בצוות מקצועי ומנוסה ביצירת להיטים התופסים אותך מהרגע הראשון של ההאזנה, הטקסטים המכוונים להעביר סיפור בתוך סיפור בנויים נכון מבחינת מציאת המילים שישבו על חריזה, כך גם גזירת המלודיות הנכונות בחלקי המשפטים המגיעים מעולמות רבים לכדי מערך מוזיקלי אחד. מבחנו של השיר יהיה לאורך הזמן, האם מעבר ללכידת האוזן בפעם הראשונה הוא ימשיך לשבת במקום טוב גם בעוד חודש? זה תלוי בטעמם המוזיקלי של עורכי רשימות ההשמעה ובטעמו של הקהל.

את הקליפ ביים איתמר לידר שירי.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא