כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

הקולקטיב – פרידה מהבמה

חברי להקת הקולקטיב קיימו צמד הופעות פרידה (זמנית) מהבמה, צלמנו הטרי יונתן בוגר הגיע למועדון בארבי וחזר עם המראות, רפורטז'ה מצולמת.

המפגש הראשון שלי עם חברי ההרכב "הקולקטיב" התרחש אי שם בשנת 2011, הם חגגו את השקת אלבום הבכורה שלהם במועדון בארבי שעם הזמן הפך עבורי לסוג של בית ולמקום עם הרבה הפתעות, לא הייתה הופעה אחת של חברי הקולקטיב שלא הוטמן בה גורם הפתעה כזה או אחר, פעם אחת היה זה פארק שעשועים מוזיקלי שהוסתר מאחורי הווילון, פעם אחרת (בסוזן דלל) הם חילקו כלי מטבח לקהל כדי להרעיש יחדיו, ובפעמים אחרות ארחו אורחים מגוונים, אך תמיד המופע שלהם היווה חגיגה מוזיקלית שמחה בשיתוף הקהל כחלק מהאירוע.

עם השנים נוצרו חילופי כוחות בהרכב, חלק פנו למסלולי יצירה אישיים, חברים חדשים הצטרפו אך הגרעין הקשה ובמיוחד השתתפותם של רועי ריק והאחים רבינוביץ נותר כאבן היסוד בלהקה.

כאמור ביום שישי הם קיימו שתי הופעות, צהריים וערב, עם אורחים שונים, החברים לשעבר – דניאל שוהם, יוסי מזרחי ונדב לוזיה וכן שלומי שבן שכבר הפך לחצי משפחה עבורם במופע הראשון וגל דה-פז ורותם בר-אור במופע השני. יונתן בוגר, צלמנו הטרי, הגיע למופע וחזר עם המראות.

תזכורות מהעבר…

הקולקטיב שועט קדימה

הקולקטיב שועט קדימה

הקולקטיב שועט קדימה

הקולקטיב שועט קדימה

הקולקטיב שועט קדימה

הקולקטיב שועט קדימה

הקולקטיב שועט קדימה

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

יהונתן בוגר

היי! אני יהונתן בוגר, צלם ישראלי. הדחף שלי בחיים הוא לתפוס רגעים כפי שאני רואה אותם. אני אוהב לתפוס רגעים במוזיקה והופעות, ואני יוצר רגעים לאנשים בפגישות דיוקן, בין אם זה בסטודיו, בחוץ או בכל מקום אחר. שמח להצטרף לאנשי האתר.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא