כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

פסטיבל העוד הבינלאומי בירושלים חוגג 20 שנה

אכן סיבה למסיבה עם שורת אמנים - עומר פארוק טקבילק עם בריאן קין וזארה, ארא דינקיג'יאן עם בורג'ו ילדיז, מאסטר הסיטאר שאהיד פרבז והזמרת פרבין סולטאנה, דיוואן סאז עם אוקאן מוראט אוזטורק, אנסמבל טאראב עם הרב חיים לוק ומרואן חאג'י, לאה אברהם ואילנה אליה ועוד. בית הקונפדרציה בירושלים במהלך נובמבר, כל הפרטים

פסטיבל העוד הבינלאומי בירושלים, בניהולו האמנותי של אפי בניה, מנהל בית הקונפדרציה, חוגג השנה עשרים שנה לקיומו. פסטיבל העוד החל את דרכו במתכונת צנועה, בשאיפה להאדיר את המורשת העשירה של המוזיקה הערבית והשפעותיה על תרבויות ומסורות מוזיקליות שכנות ורחוקות. מטרת הפסטיבל הנה יצירת דיאלוגים חוצי גבולות גיאוגרפיים, במיוחד בין האיסלם ליהדות. הפסטיבל הפך לאירוע בולט בלוח השנה המוזיקלי בישראל והטביע את חותמו בסצנת המוזיקה האתנית ומוזיקת העולם בישראל ומחוץ לה.

בין האמנים והמופעים שיתקיימו במסגרת הפסטיבל השנה מצויים – עומר פארוק טקבילק עם בריאן קין וזארה, ארא דינקיג'יאן עם בורג'ו ילדיז, מאסטר הסיטאר שאהיד פרבז והזמרת פרבין סולטאנה, דיוואן סאז עם אוקאן מוראט אוזטורק, אנסמבל טאראב עם הרב חיים לוק ומרואן חאג'י, לאה אברהם ואילנה אליה ועוד…

הפסטיבל יתקייים השנה בין התאריכים 21 – 30 בנובמבר 2019 בבית הקונפדרציה בירושלים לחצו לצפייה בכל פרטי המופעים ורכישת כרטיסים..

תזכורת מאשתקד – רביד כחלני במסגרת הפסטיבל במופע מחווה לציון 400 שנה להולדתו של ר' שלום שבזי.

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא