כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

החתיכים חוזרים!!!

שש שנים מאז הפעם האחרונה על במה ביחד, חברי להקת "כל החתיכים אצלי" מתאחדים להופעה אחת שתתקיים בתאריך 19 בינואר (מוצ"ש) במועדון בארבי בתל אביב.

כל החתיכים אצלי. צילום פאבל בולו רשת

להקת הרוק "כל החתיכים אצלי" הייתה  פעילה בין השנים 2007 ל-2013, והותירה אחרי שני אלבומים. ההרכב חרך בהופעות את במות ארצנו, לאורכה ולרוחבה. הלהקה החצופה, הפרועה והמלהיבה, סיפקה את אחת מהופעות הרוק הטובות שעלו על במות ארצנו בשנות האלפיים.

הורמונים וטסטוסטרון, אנרגיה וזיעה, החתיכים מגישים פרשנות רלוונטית לתור הזהב של הרוק הישראלי בדרכם הכנה, הבועטת והמרגשת, עם מכלול שירים הרמוניים ומכסחים, זה לצד זה, טקסטים שנונים וכנים עם טוויסט משעשע.

הלהקה אמנם הפסיקה את פעילותה המשותפת תחת השם "כל החתיכים אצלי", אך מעולם לא נעלמה מהזירה המוסיקלית. הסולנית, איה זהבי פייגלין, המשיכה בקריירת סולו מצליחה, וחברי הלהקה האחרים, שניגנו אתה לסירוגין בהרכבים שונים וגם הפיקו חלק מהחומרים, פועלים גם בהרכב Mayor .

הגעגוע לכימיה הבימתית של ארבעתם יחד, לצד הדרישה למופע מצד הקהל הנאמן של ההרכב שלא שכח אותם לאורך השנים, הוביל לבסוף לקביעת תאריך למופע משותף, מצופה ונוסטלגי.

כרטיסים: 65 ₪ במכירה מוקדמת. לרכישה:
http://bit.ly/IGotTheHotties

הלהקה בפייסבוק: https://www.facebook.com/igotthehotties

שני האלבומים בבאנדקאמפ

 

 

כמה תיעודי וידאו שבוצעו עבור הבלוג

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא