כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

פסטיבל התמר 2017 יוצא לדרך

מוסיקה ישראלית בהיכל התרבות של הטבע – פסטיבל התמר יערך בין התאריכים 8-11.10.17, חוה"מ סוכות על פסגת ומרגלות הר המצדה, בקיבוץ עין גדי ובנאות הכיכר. כל הפרטים. 

פסטיבל התמר 2017

ארבעה ימים במהלך חג סוכות יביאו את מיטב אמני ישראל אל פסטיבל התמר שלשפת ים המלח. כך דב ליטבינוף, ראש מועצה אזורית תמר, יוזמת ומארחת הפסטיבל:  "אירועי התרבות והמוסיקה של המועצה האזורית תמר, בארץ ים המלח ,  הפכו מזמן לשם נרדף לאיכות ולתרבות בישראל. פסטיבל התמר, לאורך שנות קיומו, הפך למוסד מוסיקלי אשר מצליח לרכז יחדיו את גדולי האומנים בישראל ומציב, מידי שנה, רף חדש של חדשנות מוסיקלית ב'היכל התרבות של הטבע'. גם השנה עם סיום  חגיגות ה- 60 למועצה ובשנתו ה-18 של הפסטיבל נציב את אירוע המוזיקה המוביל בישראל – פסטיבל התמר, בשורה ראשונה עם פסטיבלים גדולים המתקיימים בחול המועד סוכות. מי שטרם זכה לחוות את צלילי המוסיקה הישראלית מבקעים את דממת המדבר מוזמן  לרדת למקום הנמוך בעולם, וליהנות מחוויה מרגשת ומלהיבה. ולאלה שכבר היו, אנו מצפים ומחכים לראותכם שוב חוגגים בתמר." 

בין ההופעות והאמנים הצפויים ליטול חלק השנה תמצאו את דיקלה, דודו טסה, עומר אדם, ג'יין בורדו, אביתר בנאי, אהוד בנאי וברי סחרוף , נצ'י נצ', עדן בן זקן, Balkan Beat Box  עם אורחות  A-WA , הדג נחש מארחים את חנן בן ארי, נתן גושן, אמיר דדון,  עמיר בניון מארח את ישי לוי, אברהם טל, מוש בן ארי אליעד, שמעון ולוי, לאה שבת ועוד

לעיון בפרטים המלאים כולל רשימת מופעים עדכנית, לוחות זמנים, מחירים ורכישת כרטיסים, הצעה לחבילות נופש כולל טיסות ואירוח, לחצו כאן ובעמוד איוונט הפייסבוק הרשמי.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא