כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

מה שהיה בראשון נשאר בראשון

המופע של הרכב הדאנס האלקטרוני Major Lazer ואווה סימונס באמפי לייב פארק בראשל"צ עם הרבה אורחים מקומיים, גיא פריבס, הצלם בשליחות הבלוג מביא את המראות, רפורטז'ה.

מייג'ור לזר, שברו את הקיץ. צילום: גיא פריבס
מייג'ור לזר, שברו את הקיץ. צילום: גיא פריבס

ארבעה עשר אלף צעירים חגגו אמש את מסיבת הריקודים הכי חמה שהקיץ הישראלי ידע השנה, במופע שהוכרז כסולד אאוט מספר שעות לפני תחילתו ככבו שלושת המפיקים המוזיקליים הבינלאומיים – דיפלו, וולשי פייר, וג׳יליונר המוכרים כחברי הטריו Major Lazer האחראי לשורת להיטי רחבות הריקודים.

אווה סימונס, הרימה את הפארק. צילום: גיא פריבס
אווה סימונס, הרימה את הפארק. צילום: גיא פריבס

המופע המרכזי החל רק לאחר שורת חימומים ואירוחים של אמנים מקומיים – אביאור מסלה, אורטגה , איזי, אקסום, פלד, בריינדד, סולג'יי , עדי אולמנסקי ו- עידו B וצוקי, וכמובן הכוכבת הבינלאומית אווה סימונס. או אז הגיע הדבר האמיתי כאשר טעונים בשלל אפקטים ויז'ואלים וקוליים החל מלייזרים, לדים ולהקת רקדניות עלו השלושה והגישו לקהל שכבר היה מחומם דיו סט אלקטרוני מרקיד שהפך לקהל את המוח ונתן להם את מסיבת סוף הקיץ האמיתית.

הקהל, בא לרקוד ולשמוח. צילום: גיא פריבס
הקהל, בא לרקוד ולשמוח. צילום: גיא פריבס

הבלוג? העדיף לנוח על הספה בביתו בין שלל המופעים הנופלים עלינו השבוע. תודות לגיא פריבס שעשה בשליחותינו ומביא את המראות.

ראשון חוגגת...צילום: גיא פריבס
ראשון חוגגת…צילום: גיא פריבס

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע, צילום גיא פריבס

וידאו אינסטוש

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא