כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

האישה הכי יפה בעיר

פסטיבל "האישה הכי יפה בעיר" במועדון בסקולה, צהרי יום שבת, 02.04.2016, הבלוג הגיח לשעה קלה לטעום הופעות, אקרובטיקה, אמנות ובירה טובה. נכח תיעד ומדווח – יובל אראל.

האישה הכי יפה בעיר. צילום: יובל ושילי אראל
האישה הכי יפה בעיר. צילום: יובל ושילי אראל

שבת ראשונה של אביב אמיתי, טמפרטורת המים בחופי הים התיכון מתחילה לעלות, השמש עושה את המוטל עליה, זמן נכון לפתוח את עונת הרחצה, אבל לא, הבלוג עושה דרכו לכיוון דרום מזרח תל אביב, בדיוק לצומת בין רחוב הרכבת ושוליה של שכונת נווה שאנן לבין הגדה המזרחית של נתיבי איילון, מועדון בסקולה, הלהיט החדש של סצנת המוסיקה בתל אביב, השואב לקרבו מידי סופשבוע את מיטב הלהקות המקומיות המוצאות אותו ראוי ונכון.

הפעם מארח המועדון פסטיבל המתגאה בשם ״האישה הכי יפה בעיר״, המבקש להגדיר מחדש כיצד חוגגים אמנות נשית רב תחומית עצמאית בועטת. תריסר שעות הוקדשו לקיומו של הפסטיבל הנשי האורבני במהלכו ובמסגרתו נערכו הופעות של שלל יוצרות ומוסיקאיות, התקיימו תערוכות למיצגים ומיצבים שונים, מחול, קריאת שירה, סטנד אפ ועוד מיני אירועים העושים טוב בעין ובנשמה.

הביקור החטוף של הבלוג בפסטיבל (כי הרי צריך שנ"צ ביום שבת ויש עוד מטלות במוצאי…) התרחש ממש באחת מנקודות השיא המרגשות של האירוע, המופע המשפחתי של נגה שלו ועומר חביב, מוזיקאים יוצרים המוכרים היטב בסצנת הרוק העצמאי והפרוע, נגה שבצעה מספר שירים מהאוצר שלה וכמה ביצועי מחווה מחודשים הזמינה את בן זוגה עומר להצטרף לשיר עמו סיימה את חלקה בפסטיבל, אלי, בתם המשותפת כבת ארבע, הצטרפה אליהם תוך שהיא מבקשת "אני גם רוצה לשיר" וגונבת את ההצגה.

אז יש כאן קצת תמונות וגם וידאו, קחו את זה הלאה…

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהפסטיבל, חלק א'

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהפסטיבל, חלק ב'

וידאו, פייסבוק

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא