כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

קאט אאוט אקוסטי קלאב

ניצן חורש והקאט אאוט קלאב מעלים הילוך לקראת השקת אלבום הבכורה במופע אקוסטי על רצפת חנות האוזן השלישית. שישי צהריים, 28.08.2015. נכח תיעד ומדווח – יובל אראל.

מועדון קאט אאוט באוזן השלישית. צילום: יובל אראל
מועדון קאט אאוט באוזן השלישית. צילום: יובל אראל

לפני כשבוע יצא לאור אלבום הבכורה של ניצן חורש והקאט אאוט קלאב, ההרכב המיוחד אשר כבר בהאזנה למופע החי הראשון שלהם, לפני יותר משנה, הגדרתי את ניצן חורש ומועדון הקאט אאוט כגרסה מקומית מתקדמת לרוקסי מיוזיק המיתולוגית, סוג של פרגון אמיתי ולא רק בשל העובדה שבהרכב חלקו של הסקסופון הוא משמעותי, אלא בשל העובדה שהרבגוניות המוזיקלית בו נובעת מזהותם האישית של הנגנים, קשת השפעות הנעה מהפאנק ועד הפסיכדליה.

חורש, מאלקטרה למועדון. צילום: יובל אראל
חורש, מאלקטרה למועדון. צילום: יובל אראל

הנה המילים, אחת אחת – "אז מה היה לנו? לאן בדיוק לוקח ניצן חורש את המוזיקה החדשה וחבורת הנגנים שאיתו? מדובר בניסיון ליצור שינוי, להתרחק מהצליל ההוא המתכתי גיטרה בס תופים של הרונק'רול שאפיין את אלקטרה, הרבה נגיעות, סגנונות והשפעות שחווה ניצן נמזגו אל תוך השירים החדשים, אני מתחיל לברור אותן, הנה כאן יש קצת רוקסי מיוזיק, הנה כאן יש גוונים של מוזיקת נשמה, דרים פופ משולב, מעין מאש אפ המעלה חיוך, רצון לרקוד, לחוש את הדופק ולהקשיב, בית הספר של האסיד ג'אז נוכח בחומרים הללו, יציאה למקום ללא גבולות וחוקים, הכל מותר, הכל פתוח, החשיבות היא בשילוב הנכון, ביצירה המושלמת שתוביל את האוזן להתענג על התוצר הסופי, לתת את הבמה לכולם\ן, הפעם ניצן הוא לא רק סולן, הוא גם מנהל, מזמין ומחבק את הנגנים שלו שלוקחים את החוויה הזו בשלמותה, סוג של סופר גרופ מקומי, אולסטאר שנוצר, יוצר ומבצע…"

ניצן וישקי, מוכרים אלבום. צילום: יובל אראל
ניצן וישקי, מוכרים אלבום. צילום: יובל אראל

במהלך השנה העניין רק הלך והשתפר, כאמור עם יציאת האלבום לאור, ערכו ניצן וחלק מחבורתו מופע אקוסטי בצהרי שישי האחרון בחנות המוסיקה האוזן השלישית, כצעד התנעה לחשיפת החומרים לקהל צרכני המוסיקה ולקראת המופע בו יחגגו את השקת האלבום בתאריך 8 לספטמבר במועדון בארבי. הנה כמה מהשירים שבוצעו מתוך האלבום, וספוילר קטן, אני מהמר שבמופע ההשקה יבוצעו כמה שירים של להקתו הקודמת, אלקטרה…

 

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע באוזן השלישית.

וידאו

 

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא