כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

תנועות עץ הארי

מופע השקת אלבום בכורה MOTIONS להרכב הבריט פופ המקומי LION TREE, בית היוצר אקו"ם בנמל ת"א, צהרי שישי, 11.04.2014. נכח תיעד ומדווח – יובל אראל. 

נטע נמרודי ואריה בורשטיין, השקת אלבום. צילום: יובל אראל
נטע נמרודי ואריה בורשטיין, השקת אלבום. צילום: יובל אראל

נא להכיר – LION TREE , ההרכב הישראלי של הצמד נטע נמרודי ואריה בורשטיין המשלב יסודות של סגנונות הבריט-פופ, רוק קלאסי, אלקטרו ופולק.

ההרכב הצעיר מאוד כבר השאיר את חותמו כאשר הסינגל קליפ הראשון שלהם – Heat of the Moment ששוחרר לרשת בשלהי 2013 הצליח לאסוף מעל 160 אלף צפיות, עובדה שפתחה את שערי המועדונים באירופה בפניהם.

נטע נמרודי, בדרך לאירופה. צילום: יובל אראל
נטע נמרודי, בדרך לאירופה. צילום: יובל אראל

הצמד שהחל את היכרותו כעובדים במחלקת המוזיקה ברשת טאוור שצמאו ליצור מוזיקה החלו להופיע יחדיו במסגרת ההרכב ואף השיקו אלבום EP  קטנטן בקיץ האחרון, מפגש עם המפיק איתי אלתר, מי שניהל בעבר את אולפני קסטה בחיפה, הוביל להחלטה לקחת את התחביב המוזיקלי ברצינות, לשבת על חומרים חדשים יחד עם איתי שעל הקלידים ותכנותים באולפן ולממש את שאיפתם להגיע עם המוזיקה לאירופה. הדרך לכך עברה דרך אלבום בכורה.

ואכן, אתמול, צהרי שישי, לאחר סבב הופעות ברחבי הארץ חגגו את השקת אלבום הבכורה השלם – MOTIONS במופע חגיגי בבית היוצר – אקו"ם בנמל תל אביב בפני בני משפחה, חברים ומעריצות, מבחינתי ההרכב לא רע בכלל, יש להם את זה, הם יודעים להעמיד מופע ולעשות את הקטע שלהם, הבעיה היחידה שהפריעה לי הייתה מספר גרסאות מחווה שבצעו במהלך מופע ההשקה, זו השקה!! אז למה צריך קאוורים?…

האלבום הכולל 11 רצועות מציג סגנון מוזיקלי מגובש הנע בין הבריט פופ, הרוק האלטרנטיבי לבין קורטוב פולק ובלדות מהווה תעודת זהות מושלמת לקבוצת מוזיקאים השואפים להסיר את מחסומי הגבולות הגיאוגרפים ולהגיע להכרה בינלאומית.

אפשר לאמר כי חופשת הפסח הקרובה תהיה חופשתם האחרונה בתקופה הקרובה הואיל ומיד לאחריה הם אורזים את כלי הנגינה והמזוודות ויוצאים לסבב הופעות הנפתח במועדון – הארד רוק קפה –  HARD ROCK CAFE בברלין, סבב הממשיך למועדונים נוספים ברחבי גרמניה, לא רע בכלל בהסתמך על החשיפה התקשורתית הקצרצרה שלה זכה ההרכב…  

אריה בורשטיין, מגשימים חלום. צילום: יובל אראל
אריה בורשטיין, מגשימים חלום. צילום: יובל אראל

מסתבר כי בזמן קצר יחסית הגשימו חברי ההרכב הכולל אף את שי סעדיה בגיטרת בס, אסא בוקלמן בגיטרה חשמלית ורן גנז על התופים את חלומם של מוזיקאים צעירים רבים, לבלוג לא נותר אלא לאחל להם הצלחה ולהיזכר באותו קטע וידאו שצילם לפני מספר שנים באחד ממופעי ההרכב של צ'רלי מגירה ומועדון הריקוד המודרני, וידאו שחשיפה אליו ביוטיוב הובילה להזמנתם לסבב הופעות באירופה… 

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע

וידאו

 

 

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא