כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

הלוואי עלינו שקרנים…

הטריו האמריקאי LIARS מגיע לישראל במסגרת סבב אלבומם האחרון WIXIW בקיץ הקרוב, לא לפני שינגנו בפרימוורה בברצלונה, כל הפרטים.

LIARZ. צילום: יח
LIARZ. צילום: יח"צ

הטריו האמריקאי יגיע לראשונה לישראל ויחתום במועדון הבארבי את הטור האירופאי להשקת האלבום השישי של ההרכב WIXIW, חברי ההרכב ינחתו בישראל הישר מהופעות בפסטיבלים פרימוורה ו- סונאר בספרד.

LIARS, מהרכבי האינדי המוערכים של השנים האחרונות  שהוקם בלוס אנג'לס בשנת 2000 ופרץ  לתודעת אוהבי הז'אנר עם תחייתה של סצינת הדאנס- Pאנק בניו יורק באותה שנה.  למרות שהוא מפורסם דווקא בשל שינויי סגנון דרמטיים בין אלבומים וורסטיליות שבאה לידי ביטוי בהתנסויות מוסיקליות מפתיעות ומגוונות, ההרכב שומר על יציבות ועשייה פוריה מזה יותר מעשור.

ההרכב נחשב כאחד המובילים בתחיית הדאנס- Pאנק בניו יורק, כששילב Pאנק עם אלמנטים של סינתיסייזרים ומכונות תופים אלקטרוניות. הסגנון , התפתח בהמשך לכיוון המוסיקה הרקידה יותר עם תוספת אקלקטית של  כלי הקשה ומרקמי סאונד לא קונבנציונליים שמזוהה עם ההרכב גם כיום, עת משיקה הלהקה את אלבומה השישי במספר.

במהלך השנים ובמקביל עם ההתפתחות המוסיקלית ושינויי הסגנונות, עבר ההרכב גם מספר שינויים גאוגרפיים: מניו יורק , לניו ג'רזי עד לברלין וחזרה ללוס אנג'לס, שם הכירו חברי הלהקה ובה הם פועלים גם בשלושת השנים האחרונות.

האלבום האחרון של ההרכב ,WIXIW"" (מבוטא כ "wish you")  הוקלט באולפן הפרטי של ההרכב בדאון טאון לוס אנג'לס. האלבום מהדהד לימים הנסיוניים וההרפתקניים של ההרכב. ב WIXIW"" הדגש ניתן על אלמנטים מבוססי סימפול של סאונדים "יומיומיים" שהוקלטו על ידי ההרכב ( בלון שמאבד אוויר, טפטופי מים) שנתפרו יחדיו לכדי אריג יפהפה של צלילים לצד שירה וכלי נגינה שונים.

השבוע ראה אור קליפ חדש לשיר הנושא מתוך האלבום

ההופעה תתקים בתאריך 15.06.2013 במועדון בארבי ת"א. פתיחת דלתות: 21:00. מחיר מיוחד ומוזל ל 200 רוכשי הכרטיסים הראשונים: 189 ₪. מופע פותח: איתי דיילס

האלבום להאזנה כפליי ליסט ביוטיוב

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא