כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

עדית, עידן ויהורם גאון – אם רק תסכימי

יהורם גאון בשיר חדש שכתבה עדית פאנק והלחין עידן רייכל - אם רק תסכימי

כשהוא חוגג את יום הולדתו השמונים (80)!  משחרר הזמר והשחקן יהורם גאון שיר חדש שאת מילותיו כתבה עדית פאנק ואילו את הלחן והעיבוד המוזיקלי כתב עידן רייכל. השיר נח במגירתו של עידן רייכל  במשך עשור עד שהוא החליט לשדכו ליהורם גאון.

כך השניים בעקבות שחרורו של השיר, המלווה בקליפ עליו עמל הבמאי אלעד וייסמן:

יהורם גאון: "מעבר לשיר הקסום הזה ולעבודה עם רייכל, הייתה לי הנאה ענקית לעבוד עם הנכדה שלי. הקליפ נוגע בסוגיה שאני בטוח שרבים מזדהים איתה – ההתמכרות של הדור הצעיר למסכי הסמארטפונים. דרך הקליפ הזה, רצינו להאיר את התופעה אבל גם להזכיר שדבר אחד עדיין מצליח לחבר את כולם – המוסיקה." עידן רייכל: "מהרגע שיהורם הקליט את הטייק באולפן הביתי שלי בכפר סבא, כל מה שנדרש ממני היה לא להפריע. על גדולתו של יהורם כזמר אין צורך לספר וזה כבוד גדול בשבילי לשתף איתו פעולה. וכמובן, מזל טוב ליומולדת המיוחד והעגול!"

מכולנו כאן באתר איחולי יום הולדת שמח ליהורם!!!

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא