כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות
כולל וידאו

פסטיבל For You במועדון גגרין

פסטיבל המוזיקה היחידי המיועד לבני הנעורים שהתקיים במהלך חנוכה עם כוכבי הנוער, היינו שם

אין ספק כי המערכה הצבאית פגעה באופן קשה גם באירועים הקבועים של חג החנוכה, שלל הפסטיבלים המוזיקליים המיועדים לבני הנוער והצעירים בוטלו למרות העבודה הרבה שהושקעה בהפקתם. רק מופע אחד נותר ואליו יצאנו השבוע.

ערב קריר וסגרירי בדרכנו למועדון "גגרין" בדרום תל אביב. הורים וילדים רבים נוהרים למופע חנוכה לילדי ישראל בהשתתפות כוכבי הנוער והרשת האהובים והמובילים בישראל: להקת הייפ קרו, אייל לוי, מיתר רובין ונויה אשש.

לבינתים מפזזים ברחבה ומנפנפים בדגל ישראל ונותנים בראש עם הDJ.

אייל לוי. צילום ניר אמיתי
אייל לוי. צילום ניר אמיתי

לאחר הדלקת נר שישי של חנוכה ושירי החג עם הקהל הרב, הערב נפתח  עם הכוכב והמוזיקאי הצעיר אייל לוי בן ה 13 לצרחות הקהל.  אייל לוי  הוא מוזיקאי וכוכב רשת שהפך בשנה האחרונה לשם חם  עם עשרות מיליוני צפיות ללהיטים שלו, הופעות ברחבי הארץ וקהל מעריצים גדול. בנו של רואי לוי, מלהקת שוטי הנבואה, התפרסם בטיקטוק עם מעל ל100 אלף עוקבים. שני הסינגלים הראשונים שלו הפכו ללהיטי ענק ויראלים עם עשרות מיליוני צפיות והושמעו ברדיו ובכל מקום והפכו אותו לכוכב פופולארי ואהוב. אייל ביצע את אוהב אותך , טיל נפץ ואתה לא לבד- שיצא במלחמה.

מיה אשש. צילום ניר אמיתי
מיה אשש. צילום ניר אמיתי

נויה אשש כעת והיא מפציצה בקאברים ללהיטי ענק וביניהם: "לצאת מדכאון" האדיר של יגל אושרי. נויה ,כוכבת רשת ,זמרת ושחקנית צעירה רק בת 16 וכבר עם למעלה מ 100 אלף עוקבים , היא פרצה בתוכנית המצליחה "הבנים והבנות " בערוץ הילדים והספיקה כבר לשחק בסדרות: "שירים מבית סבא טוביה" ו"שאקזום" ובהצגה תיבת נוח , קאברים שהעלתה לרשת זכו למאות אלפי צפיות ובקרוב ייצא לה סינגל בכורה.

מיתר רובין. צילום ניר אמיתי
מיתר רובין. צילום ניר אמיתי

הקצב עולה ומתנשא לגבהים עם מיתר רובין. מיתר, מהזמרות המבטיחות והעולות וכוכבת רשת בת 20 עם למעלה מ 100 אלף עוקבים בטיקטוק, היא כבשה את המדינה עם הלהיט הענק " זוכר אותנו" שהושמע ללא הפסקה בתחנות הרדיו והוביל את מצעדי אפל וספוטיפיי וזכה למיליוני צפיות ביוטיוב וברשת,  הסינגלים הנוספים שהוציאו גם הם זכו להצלחה גדולה ברשת.

הייפ קרו. צילום ניר אמיתי
הייפ קרו. צילום ניר אמיתי

שיא הערב היה עם להקת הייפ קרו. הם פרצו בטיקטוק לפני כשנתיים והפכה לתופעת רשת גדולה ,יש לה למעלה מ 300 אלף עוקבים בטיקטוק, הסינגלים שהוציאו הפכו ללהיטים מצליחים שזכו בעשרות מיליוני צפיות והופעות ברחבי הארץ על הבמות הגדולות. בקיץ האחרון נבחרו לשיר יחד עם אייל לוי את שיר הקיץ  של ערוץ הילדים "בא לי קיץ" שזכה להצלחה גדולה.

הייפ קרו. צילום ניר אמיתי
הייפ קרו. צילום ניר אמיתי

הלהקה מורכבת מארבעה חבר'ה צעירים ומוכשרים מבאר שבע: חן, עדי, נאור ותאיר שהכירו בסטודיו לריקוד והפכו למושא הערצה בקרב בני נוער אחרי שהפכו לויראליים ברשת.  הם ביצעו את גוד וייבס, תדליקו ת'אורות שיצא במלחמה ויחד עם אייל לוי את בא לי קיץ ,שיר הקיץ הרשמי של ערוץ הילדים.

תופעה כזו בקרב הקהל הצעיר לא נראתה הרבה זמן. רק מהסרטונים ניתן לראות את הטירוף. מול קהל מלא עד אפס מקום ,התקיים  הערב על הבמה לראשונה פסטיבל For you  , בהשתתפות כוכבי הנוער והרשת האהובים והמובילים.

סטפן לגר. צילום ניר אמיתי
סטפן לגר. צילום ניר אמיתי

מי שהפתיע את הקהל היה הזמר סטפן שעלה בהפתעה לקראת סיום וביצע מלהיטיו הגדולים. את הערב חתמו כל המשתתפים על הבמה עם ביצוע לשיר של הפסטיבל ״בשבילך כל העולם״.

כמה רגעים שנלכדו בעדשת הסמארטפון בפסטיבל

 

Yaniv Levi

יניב לוי, ילד אור הירח מאז ומתמיד, נשוי לשרית. הכרותנו ב1996 היתה סביב האהבה לאביב גפן. אבא ל3 בנים, נושם וחי הופעות ומוסיקה ישראלית. מבת ים

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא