כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי
כולל וידאו

עידן עמדי – זוכר כמעט הכל

הזמר והיוצר עידן עמדי משיק אלבום חדש - זוכר כמעט הכל

אלבומו החדש והחמישי של הזמר, היוצר והשחקן (פאודה) עידן עמדי כולל 10 שירים אשר נכתבו והולחנו על ידו לצידם של מספר מפיקים מוזיקליים ביניהם ליעד גרושקא, גלעד שמואל, סתיו נחמיאס, גיא מנטש ויהל דורון, פטריק סבג.

רגע לפני שעידן יוצא למסע טיפוס על הר הקילימנג'רו באפריקה ועם השקת האלבום החדש הוא אומר – "יש הרבה דיונים בנוגע למשמעות של אלבום בעולם המוזיקה היום. הרבה אנשים אמרו לי שאין טעם לארוז את כל השירים יחד, שאנחנו חיים בעולם מהיר של סינגלים ורעשים. אבל שירים ומילים הם סיפור וכשאתה כותב אותם בעצמך הם מתארים את סיפור חייך בתקופת זמן מדהימה ועולה על כל דמיון. היום בבוקר יצא האלבום החמישי שלי – 'זוכר כמעט הכל', אתם מכירים כבר את כל השירים שם, הכרתם אותם בהדרגה, ואני כתבתי בהתאם לשינויים והגלים בחיי ומסביבי. כשיצא השיר הראשון ׳מה את מרגישה׳ גרתי על יד הים, עוד לא הייתי אבא, העולם עוד נע באופטימיות ובאדישות לפני שהגיעה הקורונה וטילטלה אותנו ואפילו השיח החברתי פוליטי היה איכשהו מחובר למציאות ארבע שנים של כתיבה בתוך הר הגעש הזה מגיע לסיומו היום. אני מספר באלבום הזה על האהבה שלי על החששות שלי, על הקושי להשאר אמיתי, לא להתמכר למרדף, לנסות לשנות, גם אם זה לא מגיע עם מחיאות כפיים בקצה. לפני כמה חודשים לקחתי הפסקה מהכל, לסדר את המחשבות לקראת ההמשך, לתת לחוויות חדשות להכנס פנימה וגם ללמד את עצמי להנות ולהתרפק לרגע על ההצלחה. רגע לפני שאני ממריא למסע לטיפוס אחד ההרים הגבוהים בעולם, משאיר לכם את המתנה הזו וגם אומר תודה, שאתם כאן, שאתם מקשיבים, שהראש שלכם חושב והלב מרגיש. מה צריך יותר תגידו? ׳ומילים יחזרו להשפיע, כמו שהשפיעו תמיד לפני שליבנו נרדם.׳ אוהב אתכם. נתראה בקרוב
עמדי🦁♥️"

כל עשרת שירי האלבום לוו עם יציאתם בווידאו קליפים אשר קיבלו מקום באתר, אז קבלו אותם בפליי ליסט אחד

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא