כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה

מסתמן – פתרון לנושא אבטחת המשלחת לאירוויזיון

בעקבות ההודעה שיצאה אתמול כי שירות הבטחון הכללי ותאגיד כאן אינם יכולים לדאוג לאבטחת חברי משלחת ישראל לאירוויזיון עלתה סכנה כי יציאתה לתחרות לא תצא לפועל, הבוקר מסתמנת תפנית, כל הפרטים

בהמשך לסוגיה בדבר אי אבטחת המשלחת לאירוויזיון, הבוקר הודיע תאגיד כאן כי הוא עומד בקשר עם הגורמים הרלוונטיים בשב"כ על מנת לאפשר למיכאל בן דוד לייצג את ישראל על במת האירוויזיון. בשב"כ נעשים מאמצים לסייע במציאות פתרון שיאפשר למשלחת הישראלית להשתתף באירוויזיון באיטליה, על אף שוועד עובדי משרד החוץ עומד על שלו ואינו מתכוון לסייע  במתן המידע הנחוץ להסדרת שירותי האבטחה. בתאגיד מודים לשב"כ על הסיוע ומקווים כי יימצא פתרון  למשבר בהקדם.

זו תגובת השב"כ לסוגיה:

״בסוף חודש פברואר התקבלה פניה בנוגע ליציאת משלחת לאירוויזיון. לאחר מספר רב של נסיונות לתיאום סידורי האבטחה לקראת יציאת המשלחת, נמסר ע״י נציגי משרד החוץ כי לאור שביתת הוועד להם, שלא ניתן יהיה לקבל סיוע רשמי מהנציגות הישראלית בכל הקשור לטיפול בסידורי האבטחה הנוגעים למשלחת אל מול המקומיים.

בהתאם לכך, ולאור היותה משלחת לאומית המצייגת את ישראל, הנחה היום (ד') ראש השב"כ את גורמי האבטחה לבחון אפשרויות אחרות שיאפשרו את יציאת המשלחת, ללא הסיוע של משרד החוץ, שנמצא תחת שביתה.״

אז מסתבר שבישראל כמו בישראל, רק לחץ תקשורתי יכול להניע תהליכים שאמורים להתקיים באופן ברור…

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא