כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

רבקה זהר – ענני

הזמרת רבקה זהר מבצעת את השיר של סאלם קרח ונרקיס לקראת ימי התשובה, האזינו

הרב סלאם קרח היה רב ומשורר אשר נולד בצנעה בתימן ועלה לארץ במסגרת מבצע "מרבד הקסמים", כיהן כרב בבית כנסת ברמת גן ונמנה על חשובי משוררי יהדות תימן במאה העשרים, אולם הלך לעולמו שנים ספורות לאחר מכן. בין שיריו שהתפרסמו בכתובים – "ענני" המהווה תפילה – שיחה בין המשורר לבורא העולם, שורות השיר מתחילות באותיות לפי סדר האלף-בית. בשנת 2017 הזמרת היוצרת נרקיס הלחינה את השיר וכללה אותו בביצועה באלבומה -"בא נדבר אמת".

כעת, לקראת יום כיפור וימי התשובה, אמצה הזמרת רבקה זהר את השיר ומגישה אותו בביצוע שלה בהפקתו המוזיקלית של אודי תורג'מן שגם ביים את הקליפ.

כך רבקה זהר על השיר – " "ענני"… מנגינה תואמת ביופייה למלים מהמקורות, של הזמרת נרקיס. התחינה האוניברסלית להענות של הטוב אלינו. וכל שצריך שנהיה טובים אחד אל השני… ו"ענני" מבטא כמיהת כולנו לטוב הזה. תודה נרקיס על שימוש באומנות להאיר ולהעיר אל הנאצל שבאדם. חג שמח לכולם:)"

את רבקה זהר תוכלו לפגוש על הבמה בתאריכים ובמקומות הבאים – 23.10 מרכז עינב תל אביב, 3.11 אלמא זכרון יעקב, 10.11 "תאטרון הבית גולדה" פתח תקווה, 23.12 משכן לאמנויות נס ציונה. כרטיסים זמינים לרכישה כאן.

הגרסה המקורית בביצוע של נרקיס במופע השקת האלבום

תהיו טובים אחד אל רעהו ורעותו.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא