כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיותמוזיקה בצל מגיפת הקורונה

מרכז ענב מחזיר את הקהל לאולם עם שלל מופעים

פתיחת דלתות: אחרי שנה של פעילות אינטנסיבית (בעיקר) ברשת, מרכז ענב מחזיר את הקהל לאולם עם שלל מופעים, הצגות ואירועי תרבות, כל הפרטים

קרוב לשנה עברה מאז נסגרו דלתות האולם של מרכז ענב לתרבות למופעים עם קהל, שנה בה המרכז לא חדל לפעול ולו לרגע עם שלל הפקות רשת ומופעים משודרים (מופעי "ישראל מחוברת", פרויקט חזרות מצולמות, שידורי "חי בגימל" מענב שיחלו בקרוב), מיזמי תרבות מקוריים (העלאת המחזה "טרטיף" בטוויטר, פרויקט חשיפת אמנים ברשת ופרויקט פודקאסטים בשיתוף "כאן"), מופעי "אקווריום" בלובי ההיכל, הפקות תרבות במרחב הציבורי ועוד.

בו בזמן, שקדו בענב על בניית רפרטואר עשיר ליום שאחרי. כעת, עם פרסומו של מתווה החזרה של עולם התרבות, ייפתחו גם דלתות ענב בשורה של מופעים, הצגות (בהן הפקות מקור חדשות) ואירועי תרבות החל מתאריך 27.2.21. חלק מהמופעים מתקיימים בתמיכת משרד התרבות והספורט במחיר כרטיס מסובסד (פרטים באתר).

 מופעי מוזיקה המוזיקה הראשונים: איה כורם (27.2), הג'ירפות במופע אקוסטי (4.3 ו-19.3), מאור כהן  במופע "סטנד רוק" (5.3), יהלי סובול וזואי פולנסקי (6.3), נקמת הטרקטור (11 ו-12 לחודש), דני ליטני (13.3), אסף אמדורסקי (16.3) ועומר נצר שיארח את מוקי (18.3).

בהמשך צפויים אף להתקיים מופעים של עדי אולמנסקי, אילנית, אדם רון ומייקל, קובארי ודניאל רובין, ערן צור, גל דה פז, ואמני הלייבל "בדיבור" אריק אבר, ג'ימבו ג'יי ופדרו גראס, מופע מיוחד של להקת "הפלטינה" ועוד.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא