כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיותמוזיקה בצל מגיפת הקורונה

שלמה ארצי מבטל הופעות

בעקבות הנחיות משרד הבריאות שלמה ארצי מבטל מספר הופעות מתוכננות, כל הפרטים

שלמה ארצי נאלץ לקחת צעד אחד לאחור בעקבות התקנות החדשות של משרד הבריאות המאשרים קיום הופעות בהשתתפות 250 איש ובאישור מיוחד עד 500 איש.

בהודעה שיצאה אמש בעמודו הרשמי של שלמה ארצי בפייסבוק נמסר כי בעקבות ההנחיות החדשות של משרד הבריאות לפיהן יתאפשרו הופעות ל- 500 איש בלבד (באישור מנכ"ל משרד הבריאות), בקפסולות ועם מסכות, ניסה הצוות המארגן למצוא פתרונות שיאפשרו להעניק לרוכשי הכרטיסים להופעות המתוכננות באמפי קיסריה, בצוותא ובהיכל התרבות את חוויית ההופעה של שלמה ארצי כפי שרק הוא יודע להעניק. לצערם, עלה כי זה בלתי אפשרי, בפרט לאור העובדה שכל הכרטיסים להופעות הללו נמכרו מראש ואין כל דרך "לבחור" מי יהיו ה- 500 בכל הופעה מתוך האלפים שכבר נמכרו.

לכן ההפקה מודיעה בצער רב כי הם נאלצים לבטל זמנית את ההופעות המדוברות, רוכשי הכרטיסים יקבלו הודעות מקופת הכרטיסים על זיכוי כספי.

ההפקה התחייבה, ברגע שניתן יהיה לחזור ולקיים הופעות חדשות בסדר גודל שכזה להודיע ראשית לכל אותם רוכשי הכרטיסים שהופעותיהם בוטלו על כך.

ההפקה הוסיפה ועדכנה כי גם ההופעה שתוכננה להיערך באמפי שוני בתאריך 1 ביולי נדחית וכעת בוחנים את האפשרות לקיימה באופן שלא יפגע בקהל.

"שימו לב, עדכון חשוב בשם צוות ההפקה והזאפה: לאור הנחיות משרד הבריאות החדשות, המופעים של שלמה ארצי שתוכננו לקיסריה (9.7), היכל התרבות (31.7) וצוותא לא יתקיימו. זיכוי כספי מלא יבוצע לכל רוכשי הכרטיסים באופן אוטומטי והכסף יוחזר לכרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה הרכישה. עמכם הסליחה ובריאות לכולם!"

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא