כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

אז מי צפוי כאן בקיץ 2020?

בנוסף לכל ההכרזות שכבר התפרסמו מסתבר שעוד כמה ענקים ודינוזאורים יושבים על הכוונת של סצנת ההופעות הגדולות של המפיקים בישראל, בואו ללרלר ביחד...

עוד בטרם החל החורף של 2019\2020 כבר התפרסמו מספר הופעות שנסגרו עבור שוחרי המוזיקה בישראל, לרוב במדינת תל אביב וכמובן שבארנות הגדולות – פארק הירקון, אצטדיון בלומפילד המחודש, לייב פארק בראשל"צ, כאלו. תזכורת קצרה – להקת Iron Maiden סגרה על מופע שיתקיים בתאריך 30 באפריל באצטדיון בלומפילד, גם ניק קייב סגר על מופע באותו אצטדיון בתאריך 17 ביוני, סלין דיון לעומתם כבר קבעה שתי הופעות, ערב אחר ערב בתאריכים 4 ו- 5 באוגוסט בפארק הירקון. גם הארנות הקטנות כבר מצויות בעיצומו של תהליך בוקינג, למשל בהיכל הכדורסל ביד אליהו – אקא מנורה מבטחים, בתאריך 2 במרץ צפוי לארח את המופע של ליונל ריצ'י, ועוד היד נטויה, לא הזכרתי מועדונים בתפוסה עד אלף איש ביניהם מועדון בארבי המהווה בית להופעות רוק והיפ הופ מחו"ל.

אז אלו שמות כבר מתחילים לצוץ אי פה אי שם כמועמדים להופעה באחת הארנות הגדולות בגוש דן?  לבטח שמעתם אודות חברי להקת רד הוט צ'ילי פפרס, או RHCP בלעז שעשויים להגיע לתל אביב הקיץ כחלק מסבב הופעות, האלגוריתם מדבר על תאריך היעד – 1 ביוני בפארק הירקון, בתאריך 5 ביוני הם כבר יופיעו באתונה, יוון.

ישנם עוד אמנים והרכבים נוספים שמתחילים להתניע סבבי הופעות כלל עולמיים והם עשויים להגיע לכאן, אינשאללה. למשל חברי להקת AC/DC אשר השמועות מדברות על סבב הופעות בינלאומי קרוב הצפוי להיערך עם יציאת אלבומם החדש שתהליך הקלטתו הסתיים בימים אלו. הלהקה תתקבל לבטח בזרועות פתוחות בתל אביב ואפילו תצליח למלא את פארק הירקון בכמה עשרות אלפי אוהדים או סתם חובבי רוק גיטרות קלאסי של המאה שעברה, גם הזמרת אדל נכנסה לא מזמן לאולפני ההקלטות והדיבור החזק על אלבום חדש וסבב הופעות בעקבותיו כבר נשמע גם כאן…

הרכב הקיי פופ ATEEZ מדרום קוריאה עומד לצאת לסבב הופעות עולמי בשנת 2020 החל מחודש מרץ הקרוב, על פי מפת הטיול הצפוי שלהם הם די קרובים אלינו לגיחה תל אביבית, יש מצב ולבטח יש קהל של עשרות אלפי בני נוער שימלא את הארנה…

ביונסה, כן ביונסה שכבר הייתה אמורה להופיעה בתל אביב בקיץ 2016 וביטלה את כל סבב ההופעות שלה כולל ההופעה שתוכננה להתקיים בפארק הירקון ולגביה אף שוריין תאריך נוסף ליום המחרת כדי שכווווולם יוכלו להנות מהמופע, אז, יש מצב…כן ביונסה עומדת לצאת בקרוב לסבב הופעות בינלאומי גלובאלי של שנת 2020, תזכרו מי אמר לכם ומתי…

בילי אייליש, תחזיקו חזק, גבירותי ורבותי, בילי יוצאת לסבב הופעות בשנת 2020 עם הטייטל – " the Where Do We Go? World Tour" שחלק ניכר ממנו באירופה כבר הוכרז כסולד אאוט, אני מדבר על חודשי הקיץ – יוני יולי ואוגוסט כיעד לתל אביב, גם הפעם תזכרו מי אמר לכם ומתי…

גם הבוס, ברוס ספרינגסטין בדרך לאלבום חדש וסבב הופעות בינלאומי גלובאלי, סוג של איחוד עם להקתו E Street. אני מהמר חזק על אמצע יוני בפארק הירקון, יום אחרי יום.

קולדפליי, כן, אז מה אם הם בחרו בירדן כדי לפתוח את מופע השקת האלבום החדש? נעלבתם? התאזרו בסבלנות כי שנת 2020 תהייה שנה של סבב הופעות בינלאומי גלובאלי עבור קולדפליי, אנחנו עדיין בכוונת שלהם.

סיר אלטון ג'ון, זה לא סוד שאלטון ג'ון ייצא לסיבוב הופעות בשנת 2020. הזמר הודיע על סיבוב הפרידה לשלוש השנים שלו בשנת 2018 והוא אף יופיע בשידור חי עד 2021. רבים מהתאריכים שלו לשנת 2020 עוברים בכל מיני מקומות מהם אפשר להגיע לישראל בקפיצה קלה מהמטוס, אלטון כבר הוכיח לנו במאה שעברה שבשבילו לטוס ולחזור זה עניין פעוט, אז ישמצב שעוד פעם יסדרו שורות של כסאות בפארק הירקון, זוכרים את מאי 2016?

אד שירן, הג'ינג'י המצליח, עם יציאת אלבומו השיתופי החדש No. 6 Collaborations Project ועוד אלבום שמתבשל כעת יש מצב שהוא יוצא לסבב הופעות בינלאומי גם בשנת 2020, ישראל מחכה להזדמנות.

מיילי סיירוס גירתה את מעריציה עם אלבום האולפן השביעי שלה לאורך שנת 2019. אמנית הפופ מתכננת להוציא במהלך השנה שלושה אלבומי EPs שירכיבו את אלבומה החדש ביותר. עם הופעת החומר החדש שלה, למעלה מסביר להניח שמיילי סיירוס תצא לסבב הופעות עולמי בשנת 2020, גם כאן מחכים להזדמנות.

מה אתם\ן אומרים?

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא