כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

קרן פלס מגלה את אמריקה

הזמרת והיוצרת קרן פלס יוצאת לגיחת הופעות בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, מסע מחוף לחוף בכלום זמן, ואף תספיק לחזור כדי להשתתף בפסטיבל הפסנתר בו תארח את נתן גושן. כל הפרטים.

קרן פלס תתחיל בקרוב לארוז את מזוודותיה לקראת מסע הופעות שתקיים בארצות הברית בהפקתה של שני לובר המתמחה בהבאת אמנים ישראלים להופעות בפני הקהילות היהודיות באמריקה.

המסע בן השבוע יחל בתאריך 2 בנובמבר בחוף המזרחי במרכז הקהילתי היהודי  Greater בבוסטון ואולם Sony Hall בניו יורק, ימשיך במרכז הקהילתי היהודי של משפחת אשרמן בפאלו אלטו ויסתיים בתאריך 7 בנובמבר במופע באוניברסיטה היהודית בלוס אנג'לס בחוף המערבי, אל קרן פלס יצטרף בנוסף להרכב של שלושה נגנים גם הזמר רון בוחניק מי שנחשף בתכנית הריאליטי המוזיקלית "הכוכב הבא לאירוויזיון" ואף מבצע ביחד עם קרן את הלהיטים "שקופים" ו-"מעבר לנהר".

כאמור קרן פלס תחזור בזמן כדי להופיע בפסטיבל הפסנתר יחד עם נתן גושן במופע שיתקיים בתאריך 13 בנובמבר באולם רקנאטי במוזיאון תל אביב לאמנות.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא