כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

קרן פלס עם רון בוחניק – מעבר לנהר

אחרי הצלחתו של השיר "שקופים", הדואט הראשון של קרן עם רון, הם משחררים היום שיר נוסף מתוך אלבום ההולך ומתהווה, "מעבר לנהר" הנעטף בנרטיב חלומי דמיוני, נכתב בידי קרן והולחן על ידיה בשיתוף עם אמיר דדון בהפקתו המוסיקלית של גלעד שמואלי, לקרן יש כאן נכס שלא יסולא בפז ואני מתכוון לקולו הייחודי של רון בוחניק, אין הרבה זמרות בקנה המידה של קרן שיכולות להתגאות בחיבור שכזה. על הקליפ המדמה מעבר ושכבות גיל בין בני זוג בעיר זרה כחלק מהמעטפת לשיר אחראי הבמאי רוני קליינר.

את כל הפרוייקט בטייטל "שקופים" לוקחת קרן פלס לסבב הופעות קיץ שיחל בתאריך 25 במאי באמפי שוני, בתאריך  15 ביוני באמפי עומר שם יתארח אברהם טל ובתאריך 29 ביוני באמפי מיני ישראל שם תתארח מירי מסיקה.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא