כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

מייק שינודה, סולן ומייסד להקת לינקין פארק מגיע לתל אביב

מייק שינודה,סולן ומייסד להקת לינקין פארק יגיע לשתי הופעות בהאנגר 11 בנמל תל אביב בתאריכים 25 ו- 26 במרץ, מכירת הכרטיסים החלה, כל הפרטים.
מייק שינודה בפארק הירקון, עוד מעט בהאנגר. צילום יובל אראל
מייק שינודה, מצא את עצמו שבור לב יחד עם מיליוני מעריצים ברחבי העולם עם התאבדותו של סולן הלהקה צ'סטר בנינגטון. הוא עשה מה שכל אמן בסדר גודל כזה עושה כדי להתמודד, הוא נכנס לאולפן ויצק את כל עוצמת האבל לתוך אלבום חדש,  ויצא איתו לפגוש את המעריצים בסיבוב הופעות מלא באופטימיות, הקלה וגעגוע. וכמובן, יש גם את הקשר הישראלי.

ב-2017 עולם המוזיקה הוכה בהלם ובאבל עם התאבדותו של צ'סטר בנינגטון, סולנה של להקת לינקין פארק וחברו הטוב של כריס קורנל שהתאבד חודשיים קודם. שני המקרים הצמודים של הסולנים שהיו קול משמעותי לדור שלם הכו קשה לא רק בחברים ובני המשפחה הקרובים אלא גם ברבבות של מעריצים ברחבי העולם.
לא סתם שם אלבומו הוא Post Trauma, זהו תהליך יצירה תרפי ששינודה יצר מהאובדן. האלבום אישי במיוחד וכולו תנועה לכיוון החלמה: מהשיר הזועם Over Again שבתחילתו ועד לסיום האופטימי בשיר Watching As I Fall. כולו מלא בתקווה והקלה, עצב וכעס שהוא לא רק מוכן אלא חייב לחלוק עם המעריצים שהיו שם כל השנים ומתגעגעים לא פחות מהקרובים ביותר.
המפגש הקרוב בישראל צפוי להיות מרגש במיוחד שעל התופים נמצא דן מאיו, המתופף הישראלי שנבחר לתואר "המתופף הטוב בעולם" לשנת 2017, חבר בהרכב האוונגארדי טטרן שהצטרף למסע של שינודה אשר התלהב מכישרונו וחותמת התיפוף הייחודית לו. יחד הם יוצרים מהסוף הטראגי התחלה אופטימית, תהליך של אבל והחלמה, עם השירים החדשים ולהיטים של לינקין מכל הזמנים, שהופכים את הגעגוע לחוויה משותפת, שמרוכזת בחיים יוצאי דופן ויצירה שהיא אלמותית ונותרת מעל הכל.
מי שנכח בסיבוב ההופעות עד כה מדווח על חוויה אנושית עוצמתית ומלכדת, לא רק למעריצים השרופים, שבסופה יוצאים עדיין עם געגוע אבל פחות לבד.
על הבאתו של מייק שינודה לתל אביב אמונים משרדי ההפקות של שוקי וייס ולייב ניישן ישראל בראשות גיא בסר ושי מור יוסף.
כרטיסים להשיג רק כאן: בטלפון *9964 או באתר  tmisrael.co.il
מכירה מוקדמת – 254 ₪
מכירה רגילה – 284 ₪
בקטע נוסטלגי, גלריית תמונות שצילמנו בהופעה של לינקין פארק בשנת 2010 בפארק הירקון

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא