כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

רונה קינן – הזמן הזה

שיר ראשון מתוך אלבום חדש ההולך ומתהווה מתחת לידיה של רונה קינן, שבע שנים אחרי אלבום האולפן האחרון שלה ״המראות ונחיתות״ ולאחר שסיימה את סבב ההופעות ״אל בורות המים״, משחררת רונה קינן שיר חדש שאת מילותיו כתבה ואף הלחינה בהפקה מוסיקלית ועיבוד משותף עם תום דרום ותמיר מוסקט הנוכחים לאורכו של האלבום החדש אשר מנסה וינסה לנוע בין הגבולות של הפולק לבין הקצב של הפופ האלקטרוני העכשווי.

את הביצוע האולפן – ביתי הזה משחררת רונה עם ההצהרה הבאה – "באיזשהו רגע בשיא הקיץ האחרון החלטתי שזה יהיה רעיון טוב לפנות את כל הסלון שלנו מרהיטים, להכניס לתוכו מערכת תופים, מגברים, מיקרופונים, פסנתרים ולא מעט בני אדם שינגנו על כל אלה. בקיצור, היו יומיים מסעירים של סשן לייב אצלי בסלון לכבוד האלבום החדש. לפרויקט קוראים ״זמן התפוז לייב״ ולפניכם הביצוע הראשון מתוכו – הזמן הזה!

יש המון אנשים מוכשרים ונפלאים שבזכותם כל הדבר הזה התאפשר, תודה מעומק הלב לתום דרום, תמיר מוסקט, זוהר גינזבורג, לירון פלורה משולם, אייר דיומן, טל אילן, גיל טלמן, מורן שלו, שרון ארביב וגלעד אדמוני.  ובקטנה – אחרי שהיום צילום הזה נגמר, ישנתי יומיים. זה היה אחד הדברים הכי מאתגרים והכי מהנים שעשיתי, מסוג הדברים שבהחלט עושים רק פעם אחת"

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא