כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

צחי אלוש – פרח

המוזיקאי צחי אלוש משיק שיר חדש - "פרח", האזנה

אחרי כמעט עשור פעילות מוזיקלית ויצירתית שכלל שלושה אלבומים, ביניהם שירים שנוגנו בכל תחנות הרדיו (אשת המחר, מלכת הדבורים, נגמר הלילה, חיפשתי משהו אמיתי ועוד…) הופעות על במות בכל רחבי הארץ כמו בארבי, זאפה ופסטיבלים גדולים כסולן עם להקת מרפסות, ואחרי שכתב, הלחין והפיק מוזיקלית עבור אומנים אחרים (אמיר דדון – כשאהוד שר, איגי דיין – לפעמים, אלי חולי – בואי נאהב קצת ועוד רבים וטובים) התפנה אלוש לכתוב, להלחין ולהפיק את אלבום הסולו הראשון שלו שאת העבודה עליו החל לפני שנתיים. השיר "פרח" אותו צחי כתב, הלחין והפיק מוזיקלית הוא הסנונית הראשונה מתוך האלבום שבדרך והוא עוסק בהצעת אהבה רומנטית וקסומה.

כך צחי אלוש עם יציאת השיר לרשתות ותחנות הרדיו – ״השיר הזה אהוב מאוד עלי ועל הקרובים שלי. התרגשנו לנגן ולשיר אותו בסלון בצורה הכי ״קרובה״, גיטרה ושירה, וככה גם החלטתי להקליט אותו. בתקופה האחרונה האינטימיות של השיר והכמיהה לנחמה הוסיפה לו משמעות נוספת ובתוך כל הטירוף הזה שנקלענו אליו אני מבקש לחמם את הלבבות ומקווה שהשיר הזה יהיה קצת כמו ״קלונקס״ טבעי לנשמה"

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא