כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

עדכוני ההפקה לקראת פסטיבל מטאור בירדן

במכתב שיצא על ידי צוות ההפקה של פסטיבל מטאור האמור להתקיים בין התאריכים 6 עד 8 בספטמבר בפארק הפקאן בקיבוץ להבות הבשן ליד נחל הירדן הם מבקשים לעדכן את מבקרי הפסטיבל הצפוי בהתקדמות ההערכות לקראת.

פסטיבל מטאור

 

במכתבם הם מציינים את הנושאים הבאים:

טריילרים / קראוונים

קראוונים – לחובבי אווירת הטריילרפארקס, רדנקס או לחילופין – אנשי הטיול המאובזר  – חדשות טובות – יש מקום לטריילרים! – בעלות של 700 שקל לכל הפסטיבל יהיה ניתן להחנות את השאגמובילז שלכם ולקבל גישה לחשמל ולמים לטריילר אחד לאורך כל ימי הפסטיבל. מספר המקומות לטריילרים מוגבל ביותר וההרשמה המוקדמת למתחם נפתחה באימייל בכתובת

 trailers@meteorfestival.com

אפשרויות לינה

אז חוץ ממתחם הטריילרים החדש, יש כמובן את איזור הקאמפינג, להזכירכם – מיד אחרי קניית הכרטיס אתם מקבלים קוד ולינק, לוחצים על הלינק, מזינים את הקוד, ושומרים לעצמכם מקום. שימו לב – הכניסה למתחמי הקאמפינג ללא תשלום בהזמנת כרטיס לשלושת ימי הפסטיבל.

בנוסף אנחנו ממשיכים לעדכן את רשימות החדרים/ הצימרים באתר, הם הולכים ואוזלים ואנחנו ממליצים בחום  לקבל החלטה בנושא.

הלפרים – ההרשמה הסתיימה

בשלושת השבועות האחרונים קיבלנו מאות פניות לגבי הילפור, זה מרים ומרגש שכל כך הרבה אנשים רוצים להיות חלק, אבל יש מספר מוגבל מתנדבים לקלוט.

מיצגי אמנות – שבוע אחרון לקול קורא!

אמנים – התגובות לקול קורא היו משוגעות, חומרים ברמה גבוהה, גוד סטאף! אנחנו מכירים בעובדה שיש עדיין  לא מעט הצעות בתהליך, ואנחנו מודיעים רשמית – אנחנו נקבל הצעות למיצגים עד סוף השבוע הקרוב, זה זמן להזדרז!

הסעות

בהמשך השבוע עד תחילת שבוע הבא נעלה לאוויר עם מערך הסעות ושאטלים מאורגן, אם אתם רוצים להיות ראשונים לדעת על ההסעות או על עדכונים אחרים – הירשמו לניוזלטאר שלנו בתחתית העמוד.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

תגובה אחת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא