כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

פסטיבל שאקה 2018

לאחר הצלחת הפסטיבל בשנה שעברה הוא חוזר שוב הקיץ ליום של הופעות עם השמות הכי חמים בסצנת ההיפ הופ, ראפ ואלקטרוני. עם אמנים מחו"ל ומיטב הכישרונות המקומיים, יום חמישי 9 באוגוסט באמפי לייב ראשל"צ. כל הפרטים.

פסטיבל שאקה 2018

לאור ההצלחה אשתקד חוזרים אנשי חברות ההפקה אודי אפלבוים מ – Concerto , רותם לב-רן מ- Singel Drum  וקובי שרביט מ- Magic Production לשתף פעולה בהרמת הפסטיבל בו יתארחו הראפר טייגה, פאט ג'ו, האמנים המקומיים פלד, שחר סוויסה, פיוצ'ר גנג, טדי מנגוסה ואיש ה EDM סטפן. (אומרים שעובדים על הבאת הפתעות נוספות)

כל המופעים במחיר כרטיס אחד החל מ 199 ₪ ל- 1,000 הכרטיסים הראשונים!

כרטיס רגיל – 249 ₪ , מתחם גולדן רינג – 399 ₪

המכירה תחל היום באתר לאן www.leaan.co.il

קצת חומר רקע? תפתחו מחברות…

אז מי מגיע?

טייגה

טייגה. צילום יח"צ

 

TYGA הראפר טייגה מחזיק בשישה אלבומים שמכרו מיליוני עותקים ברחבי העולם. שיתף פעולה עם אמנים כמו: כריס בראון, ליל ויין, דרייק, קניה ווסט וג'סטין ביבר וטייגה ידוע גם במערכת היחסים הארוכה שניהל עם קיילי ג'נר.  בין להיטיו: Switch Lanes, Hookah, Faded, Dope  ומהאלבום המוצלח עם כריס בראון: Bitches n Marijuana, Ayo

Tyga (Thank You God Always) ראפר אמריקאי. עם מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות אין ספק ש TYGA הנו אמן ההיפ-הופ וראפר בין המצליחים והמבוקשים בעולם! בזכות קהל נאמן שמלווה אותו מתחילת הדרך וקהל חדש שמגלה אותו ומצטרף למעריצים TYGA ממשיך לשמור על מעמדו בז'אנר ובהתאם להצלחה האדירה מופיעה בבמות הגדולות בכל העולם

מה שמבדיל את TYGA מראפרים אחרים היא האותנטיות והצהרת הכנות במוסיקה שלו. הבידול הזה בא לידי ביטוי באופן מובהק באלבומו השביעי KYOTO שסימן את השינוי המהותי בסטייל של TYGA. באלבום הזה התכנים התמקדו במערכות יחסים ובעיקר פירוק מערכות יחסים. הפרויקט כלל את ה-להיט "Temperature" שעלה בבכורה בבילבורד וגרף מעל ל 9 מיליון צפיות עם יציאתו.

ההישגים של Tyga במצעדי הלהיטים מרשימים ביותר. יש לו ברזומה לא פחות מ -31 (!) להיטים שצעדו בבילבורד בקטגורית Hot R&B/hip hop  ומכר מעל ל 638 אלף אלבומים! 12.2 מיליון שירים בדיגיטל! ו – 1.4 ביליון השמעות סטרימינג. הישגי ה RIAA-Certified כוללים 4 אלבומי פלטינום ל “Rack City” ו-2 אלבומי פלטינום ל “Faded” ועוד חמישה אלבומי זהב.

לאורך הקריירה שלו הקפיד להיות מאוד מעורב באומנות שלו וגם מעורב בתחומים נוספים במקביל. הוא צפוי לככב בעונה השלישית בתוכנית הטלוויזיה הפופולרית "Scream"  מבית MTV שתעלה לאוויר במרץ 2018. וכידוע הוא נתן הצצה לחייו הפרטיים בתוכנית הראליטי המצליחה , "Kingin’ With Tyga" ששודרה ב MTV2.

בנוסף, Tyga הוא הנציג הסלבריטאי ושותף בבעלות על מותג המים המובחר Water” 138". ולסיכום הוא גם חתם על עסקה בהיקף של מולטי מיליון דולר עם TUNES Audio, מותג מבוסס של אוזניות אינרים/מוניטורים שהפכו אותו לשותף בעלים בחברה.

לאורך השנים שיתף פעולה עם אמנים כמו ריק רוס, פיוצ'ר, כריס בראון, גיים ווויז קאליפה, דרייק , ג'סטין ביבר וקניה ווסט.

 

Fat Joe

פאט ג'ו. צילום: יח"צ

הום בוי מהברונקס שחי ונושם היפ הופ ונחשב לאחד מהאבות המייסדים. בין להיטיו :  Lean Back והמגה להיט – ALL THE WAY UP

ג'וסף אנטוניו קארטחנה הידוע יותר בשם הבמה שלו "פאט ג'ו" הוא ראפר אמריקאי מדרום ברונקס שנושם וחי היפ הופ מלידה ונועד מגיל צעיר לגדולות.  כנער הוא הושפע מאוד מהראפר הלטיני Big Pun שהיה לו מנטור.

בשנות ה-90 הוא החל את דרכו כחלק מקבוצת ראפ D.I.T.C והוחתם ב "Relativity Records". אלבום הבכורה שלו "Represent" ראה אור ב 1993 עם הסינגל המצליח "Flow Joe" שטיפס במהרה למקום הראשון במצעד הראפ של הבילבורד.

אלבומו השני " Jealous One’s Envy" יצא ב 1995 ורשם הישגים נאים במצעדי המכירות של הבילבורד. את האלבום הוביל הסינגל המצליח "Envy" בעקבותיו פאט ג'ו השתתף ברמיקס ההיסטורי של LL Cool J "I Shot Ya" לצד פוקסי בראון, קית' מוראיי, פרודיג'י ומוב דיפ. טרק חובה לכל חובב ראפ!

בין 1998-2006 הוחתם באטלנטיק רקורדס והוציא ארבעה אלבומים: Don Cartagena (1998) , Jealous Ones Still Envy (J.O.S.E) (2001), Loyalty (2002) ו-All or Nothing (2005).

עם כשרון נולד לכתיבת להיטים, ב 2004 הלהיט "Lean Back" שוחרר ושהה במשך שלושה שבועות ברציפות במצעד ה 100 "החמים" של הבילבורד הנחשב. ב 2008 VH1 דירג את הסינגל במקום 55 במצעד "100 שירי ההיפ הופ הגדולים".

ב 2016 שיתף פעולה עם Remy Ma , הוציאו אלבום משותף בשם "Plata O Plomo" עם הסינגל שהפך ללהיט הקיץ של 2016 – "All The Way Up" יחד עם French Montana ו- Infrared. הלהיט טיפס למקום #9 במצעד השירים "US Hot R&B/Hip Hop" ובמקום ה 31 במצעד 100 השירים החמים בבילבורד. בהמשך אותה השנה הוכרז שהשיר המשותף "All The Way Up" מועמד בשתי קטגוריות בטקס הגראמי לשנת 2017: שיר הראפ הכי טוב לאותה שנה וגם לראפ פרפורמנס הכי טוב. לאחרונה השיר הגיע למעמד פלטינום כפול (!) עם כמעט 2 מיליון עותקים רק בארה"ב. בנוסף, פאט ג'ו ורמי מא היו מועמדים יחדו לטקס ה BET Awards ב 2017 בקטגורית "Best Group".

והשמות הכי חמים בסצנה המקומית:

פלד מלך ההיפ הופ הישראלי כבש כל מצעד בשנה האחרונה עם הלהיטים : בלבלה , הכל עלי , בסים בבג׳ז, אין יותר טוב מזה  ושיתופי פעולה עם הדג נחש ונצ׳י נצ׳.

סטפן  מצליח להביא את חו״ל לישראל עם ריקודים וקליפים מגניבים עם הלהיטים : סטפ פאן, דאבל דאצ׳, טיקיטאס עם נועה קירל , מאמו עם איתי לוי.

וגם – מיכאל סוויסה! פיוצ'ר גנג ! טדי נגוסה! אינאף סייד!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא