כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

אלדד ציטרין – Three Old Words

סינגל ראשון מתוך אלבום EP חדש של אלדד ציטרין. השיר שנכתב והולחן בידי אלדד, תורגם לאנגלית בידי אלה דורון, מלווה בקליפ  שצולם ובוים בידי איתן שריד בהפקתו של אורן קסטנבאום על רקע נופי המדבר וים המלח בהשתתפותה של נועה איילי על הצ'לו.

כך אלדד על השיר החדש: "זהו שיר שמדבר על שלושת המילים הוותיקות, המילים שבמרדף החיים הבלתי פוסק אנחנו לפעמים שוכחים לומר אחד לשנייה, שיר שמדבר על הבחירה היומיומית להישאר בזוגיות שלנו, בבית שלנו, וברמה האישית דרך המילים של השיר אני מזכיר לעצמי שעם כל הקושי, אני בוחר לאהוב, בוחר להישאר ובוחר לומר לאחת שאיתי את שלושת המילים הנצחיות. המטרה הייתה לנגן שיר בתוך רכב נוסע, מה שהכריח אותי, כאחד שמחבב ציודים בגודל שלא נכנס לרכב, להצטמצם ולייצר את המוזיקה שלי בתוך מסגרת של כלים קטנים יותר. ה״הגבלה״ הזו להרגשתי הוציאה ממני משהו שונה בגיוון המוזיקלי.  למשל במקום תופים החלטתי לבנות את הקצב מתיפוף על חלקים שונים בפנים הרכב ובהמשך להשתמש ברעשי רקע סביבנו לטובת המוזיקה. כשניגשנו להכניס את הציוד לרכב אנשי הארט עשו עבודה פשוט מבריקה והצליחו לייצר מצב שהכלים מקיפים אותי ומונחים עלי מכל עבר בנוחות והצליחו אפילו להשאיר לי מקום לנוע ולהספיק במשימה של בניית המוזיקה כלי אחר כלי, תפקיד אחרי תפקיד..  החוויה הייתה בלתי נשכחת! נסיעה במקום שלטעמי הוא אחד היפים בעולם ויצירת המוזיקה שלי בדרך כל כך לא קונבנציונלית".

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא